خبرگزاری کار ایران

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛

نمایشگاه طرح ضیافت و فروش‌های فوق العاده در گیلان برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۶۱۳

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برپایی نمایشگاه طرح ضیافت و آغاز فروش‌های فوق العاده به منظور عرضه کالاهای پرمصرف سبد خانوار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت ، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان امروز در جلسه اداری این سازمان بیان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت از 16 لغایت 25 خرداد با برپایی 100 غرفه نمایشگاهی با عرضه کالاهای پرمصرف خانوار در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در کیلومتر 5 آزادراه رشت- تهران برپا می شود.

مجید زیرک ساعات بازدید از این نمایشگاه را از 10 صبح تا 10 شب عنوان کرد و افزود: علاوه بر برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در رشت، با همکاری اصناف، فروش‌های فوق‌العاده با 5 تا 15 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار در سراسر استان برپا خواهد شد.

زیرک در ادامه از اختصاص سهمیه مرغ و گوشت منجمد و شکر به استان گیلان در این ایام مبارک خبر داد و افزود: 700 تن گوشت مرغ و 68 تن گوشت قرمز برای کل استان سهیمه بندی شده است که قیمت مرغ منجمد از محل توزیع 4 هزار و 500 تومان است که حداکثر با 10 درصد سود، به همشهریان عرضه می شود. وی قیمت گوشت منجمد از مبدأ را نیز 18 هزار و 500 تومان عنوان کرد و افزود: این کالا با حداکثر قیمت 19 هزار و 500 تومان به مشتری عرضه می شود.

وی همچنین از اختصاص سهمیه 660 تنی شکر به گیلان خبر داد و افزود: مجموع سهمیه شکر، در این مدت یک هزار و 650 تن می باشد. که از درب کارخانه با نرخ 2 هزار و 300 تومان قابل عرضه برای توزیع کنندگان است.

زیرک خاطر نشان کرد: برای رفاه حال شهروندان گیلانی، فروشگاه های منتخب عرضه کننده این اقلام، موظف به نصب بنر هستند.

گفتنی است اتاق اصناف مسئولیت برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان را به عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز