خبرگزاری کار ایران

از روز گذشته به مناسبت ماه‌مبارک رمضان؛

نمایشگاه طرح‌ضیافت گیلان با 100 غرفه در شهر رشت دایر شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۳۲۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نمایشگاه طرح ضیافت گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با 100 غرفه از روز گذشته در شهر رشت دایر شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: از روز گذشته نمایشگاه طرح ضیافت استان به مدت 10 روز از ساعت 10 صبح تا 22 در شهر رشت برپا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود 100 غرفه در نمایشگاه طرح ضیافت گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: 10 غرفه مربوط به مواد پروتئینی، 25 غرفه خواروبار و مواد غذایی، 15 غرفه سوغات و شیرینی و 30 غرفه مربوط به لوازم خانگی است.

منتظری، متولی صدور مجوز 30 درصد از سالن‌های غذاخوری گیلان را سازمان صنعت، معدن و تجارت خواند و گفت: 70 درصد از سالن‌های پذیرایی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پروانه فعالیت دریافت می‌کنند.

منتظری با بیان اینکه کالا به اندازه کافی در بازار موجود است، افزود: امسال قیمت‌ها در بازار مناسب است و در حال بررسی شرایط بازار هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به تفاوت قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی گیلان اشاره کرد و افزود: قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی که از طریق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پروانه فعالیت دریافت کردند 40 درصد بیشتر از رستوران‌های دیگر است.

وی با اشاره به اینکه قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی استان بالاتر از نرخ کشوری است،اظهار کرد: موضوع مذکور در استقبال از رستوران‌ها تاثیرگذار است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز