خبرگزاری کار ایران

سیروس شفقی:

شهرداران آستارا و لوندویل سهم نیم‌درصد کتابخانه‌های این شهرستان را واریز کنند

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۴۲۰

فرماندار آستارا از شهرداران آستارا و لوندویل خواست در اسرع وقت نسبت به واریز نیم‌درصد درآمدهای شهرداری اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان شاداب‌سازی محیط کتابخانه‌های عمومی را به منزله ایجاد محیطی زیبا، جذاب دانست.

شفقی تصریح کرد: مدیران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی، مهم‌ترین رهنمودهای شاداب‌سازی محیط کتابخانه‌های عمومی را پیگیری و در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرماندار آستارا بیان کرد: شاداب‌سازی محیطی کتابخانه‌ها موجب جذب فراگیر مخاطب، ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای و تامین محیطی امن، دلنشین برای مخاطبان و افزایش شاخص مطالعه می‌شود.

شفقی از شهرداران آستارا و لوندویل خواست تا در اسرع وقت نسبت به واریز نیم‌درصد درآمدهای شهرداری برای توسعه فضا و کتابخانه‌های این شهر به حساب کتابخانه‌های عمومی آستارا اقدام کنند.

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز جامعه به کتاب و عدم امکان ساخت کتابخانه در هر نقطه از شهر، یک دستگاه خودرو به عنوان کتابخانه سیار عمومی برای تحویل کتاب به مناطق محروم و روستایی شهرستان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و نیاز به توجه بیشتر به اوقات فراغت، گفت: ‌باید با ایجاد فضای سالم و مناسب فرهنگی، مانع از تفریحات ناسالم و در معرض خطر قرار گرفتن نوجوانان و جوانان جامعه شویم.

شفقی به ضرورت نیازسنجی و اولویت‌بندی نیازهای مخاطبان در اوقات فراغت اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی و متولیان مربوطه نسبت به برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز