خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دستگیری سارق خودرو با 5 فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۸۴۴

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق خودرو با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، منوچهر محبوبی‌فر بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع تعدادی سرقت خودرو در آستانه‌اشرفیه  بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی موضوع مذکور را پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: ماموران با تحقیقات میدانی و بررسی سرقت‌ها فردی را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه او را در محل کار خود دستگیر کردند.

محبوبی فر، به اعتراف متهم به پنج فقره سرقت در بازجویی فنی پلیسی اشاره کرد و بیان داشت: متهم مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شده است.

 فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور بیان کرد: گروه پاسگاه پلیس‌راه رشت ـ قزوین در حال کنترل تخلفات رانندگی، یک دستگاه سواری را به دلیل سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

مهیار رستگار عنوان کرد: در استعلام از وضعیت تخلفات خودرو و نمره منفی راننده، مشخص شد خودروی مذکور با ارتکاب 159 فقره تخلف مبلغ 35 میلیون و 540 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.

رستگار با بیان اینکه خودروی متخلف برای سیر مراحل قانونی و تسویه‌حساب تخلفات معوقه به نزدیک‌ترین پارکینگ منتقل شده است، افزود: رانندگان با پرداخت به‌موقع جریمه از تشدید مقدار جریمه جلوگیری کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی اظهار کرد: روز گذشته یک دستگاه سواری پیکان در محور کوهستانی اسالم ـ خلخال به دلیل نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان بیان کرد: در حادثه مذکور چهار نفر از سرنشینان خودروی مذکور به‌شدت دچار جراحت شده و بلافاصله از طریق نیروهای امدادرسان به بیمارستان منتقل شدند.

رستگار از مرگ یک نفر از سرنشینان خودروی پیکان به دلیل شدت صدمه‌های وارد شده، خبر داد و افزود: سرعت غیر مجاز یکی از مهم‌ترین دلیل تصادفات محسوب می‌شود و رانندگان برای جلوگیری از حوادث دلخراش باید با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز