خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال گیلان خبر داد:

کاهش 9 درصدی ازدواج نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۴۱۸

مدیرکل ثبت احوال گیلان نسبت ازدواج به طلاق را 3.4 عنوان کرد و یادآور شد: از هر سه ازدواج یک طلاق در گیلان به‌وقوع می‌پیوندد.

به گزارش ایلنا از رشت، قاسم روحانی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در استانداری گیلان با ارائه آمار وقایع ازدواج و طلاق در این استان گفت: سال گذشته 21 هزار و 149 مورد ازدواج در گیلان ثبت شد که نسبت به  هزار و هفت مورد مدت مشابه سال ماقبل، 9.34 درصد کاهش داشتیم.

مدیرکل ثبت احوال گیلان ادامه داد: از 836 مورد طلاق در رودسر تعداد 439 مورد متعلق به استان مازندران است که طلاق‌های آنها در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی در بحث طلاق افزود: سال گذشته 6 هزار و 961 مورد طلاق در گیلان به وقوع پیوست که نسبت به 6 هزار و 975 مورد مدت مشابه سال ماقبل، 20 صدم منفی بودیم.

روحانی با تصریح بر اینکه در طلاق 6.5 درصد منفی هستیم، خاطرنشان کرد: آمار طلاق در گیلان با کسر آمار طلاق شهرستان‌های مازندران در رودسر، 6.5 درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه وقوع فوت در گیلان 6.86 صدم درصد منفی است، تصریح کرد: آمار منفی فوت و طلاق به نفع استان است.

مدیرکل ثبت احوال گیلان جمعیت این استان در سالجاری را 2 میلیون و 564 هزار و 11 نفر عنوان کرد و یادآور شد: نرخ رشد جمعیت گیلان حدود هفت‌دهم در هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه واقعه طلاق 5 شهر مازندران در رودسر ثبت می‌شود، اظهار کرد: آمار طلاق شهرهای چالوس، عباس‌آباد، نور و... با درصد طلاق بالا در رودسر به ثبت می‌رسانند که استان مازندران باید برای این منظور برنامه‌ریزی کند.

روحانی نسبت ازدواج به طلاق در گیلان را 3.4 عنوان کرد و یادآور شد: در هر سه ازدواج یک طلاق در گیلان به‌وقوع می‌پیوندد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز