خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد:

استقرار 14 پایگاه امدادی در جاده‌های استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۶۹۸

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از استقرار 14 پایگاه امدادی در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا خصوصی پیش از ظهر امروز در جلسه دیدار با استاندار گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال‌احمر بیان کرد: 18 تا 24 اردیبهشت ماه هفته هلال‌احمر نامگذاری شده است.

خصوصی تصریح کرد: نخستین خانه هلال به مناسبت گرامیداشت هفته هلال‌احمر 22 اردیبهشت ماه جاری همزمان با کشور در بخش کوچصفهان افتتاح می‌شود.

وی یکی از وظایف مهم و حیاتی این جمعیت را توانمندسازی افراد جامعه برای مقابله با حوادث ذکر کرد و گفت: برای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر نیازمند همکاری همگانی و گسترش دانش امدادی در تمام نقاط شهری و روستایی است.

خصوصی با بیان اینکه در جمعیت هلال‌احمر گیلان 2 هزار و 76 نفر امدادگر فعالیت دارند، یادآور شد: این امدادگران آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در حوادث مختلف به صورت تیم ویژه عملیاتی وارد عمل می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان از استقرار 14 پایگاه امدادی در جاده‌های استان خبر داد و افزود: یک پایگاه کوهستانی و دو پایگاه دریایی 32 دستگاه آمبولانس، 11 دستگاه خودرو نجات و... در گیلان فعالیت دارند.

وی گلباران مزار شهدا، برگزاری مانور تخلیه اضطراری، دیدار با فرمانداران و خانواده شهدا، برگزاری مسابقات المپیاد آماده جوانان، همایش خانواده هلال، پیاده‌روی، اجرای طرح نیابت و ... را از جمله برنامه‌های هلال‌احمر برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان، با اشاره به اینکه در هفته هلال‌احمر 29 برنامه در گیلان اجرایی می‌شود، یادآور شد: امروز دیدار اعضای ستادی و پرسنل هلال‌احمر استان با استاندار گیلان از جمله برنامه‌های هفته هلال‌احمر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز