خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان در راستای حمایت از دین و اسلام است

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۴۹۹

آیت الله زین العابدین قربانی با بیان اینکه کنگره ملی 8 هزا شهید گیلان یادآور فداکاری‌های و صداقت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهیدان است، گفت: این کنگره در راستای حمایت از دین و اسلام است .

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله‌زین‌العابدین قربانی امروز در کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، بیان کرد: گنگره 8 هزار شهید گیلان با نور و عطر شهدا نورانی و معطر شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: شهیدان همنشینان، راهنمایان و استادان خوبی هستند که جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند تا من و شما در امنیت کامل و عزت زندگی کنیم.

قربانی با بیان اینکه کنگره ملی 8 هزار شهدی گیلان یادآور فداکاری‌های و صداقت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهیدان است، گفت: این کنگره در راستای حمایت از دین و اسلام است .

وی با بیان اینکه، گیلان از دیر باز مهد پرورش تشیع بوده است، تصریح کرد: اسلام ناب محمدی در دوران آل بویه در این خطه و سراسر کشور عرضه شد.

قربانی با بیان اینکه گیلان از استان‌هایی است که همواره انسان‌های مجاهد و فرهیخته داشته است، افزود: آشکار این جایگاه در دنیای اسلام هویدا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نعمت شهادت و نعمت معرفت به کسانی عرضه می‌شود که اطاعت خدا و پیغمبر کنند، افزود: خداوند در آیات و روایات پاداش این افراد را هم نشینی با پیامبران، صدیقین و صالحین دانست.

به گزارش ایلنا، آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بزرگداشت شهدای گیلان را قرائت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز