خبرگزاری کار ایران

مدیر ساخت و توسعه راه‌های گیلان خبر داد:

آسفالت راه‌های روستایی با جدیت در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۰۹۰

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها از جدیت آسفالت راه‌های روستایی در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گیلان، محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه‌ها، امروز در جلسه مدیران راه‌وشهرسازی این استان بیان کرد: در استان توجه ویژه‌ای به روستاها داریم، چرا که فرموده‌ رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی بر مبنای اقدام و عمل که در صدر کار دولت است، با توسعه‌ روستایی و توسعه‌ متوازن و درآمد و اشتغال از روستاها دنبال می‌شود که زیرساخت اصلی این مهم، جاده‌ روستایی است.

نازک کار تصریح کرد : آسفالت راه‌های روستایی گوراب زرمیخ به طول 3.2 کیلومتر و کلاشم به طول 2.8 کیلومتر در حال انجام است. آسفالت این راه‌های روستایی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون تومان در شهرستان صومعه سرا در حال انجام است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی گیلان همواره تلاش کرده از همه امکانات موجود استفاده حداکثری کرده و با حداقل‌های موجود خدمات مطلوب به هموطنان ارائه دهد و درهمین راستا اقدامات متنوعی به صورت مستمر و توسط این اداره کل انجام پذیرفته است؛ از جمله آسفالت راه‌های روستایی هره دشت لیسار در شهرستان تالش ، ورمیه در شهرستان ماسال و لوشاده در شهرستان سیاهکل جمعاً به طول 4 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 720 میلیون تومان انجام پذیرفته است.

نازک کار ادامه داد: آسفالت راه روستایی هندوانه پرده سر شهرستان رشت به طول 2.8 کیلومتر با هزینه 504 میلیون تومان در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز