خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندارگیلان :

سوم خرداد، روز افتخار ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۱۱۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندارگیلان در نشست ستاد هماهنگی سی و چهارمین سالروز بزرگداشت آزادی خرمشهرگفت: سوم خرداد، روز افتخار ملت ایران است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست ستاد هماهنگی سی و چهارمین سالروز بزرگداشت آزادی خرمشهر با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر یکی از شیرین‌ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، گفت : سوم خرداد، روز بزرگ ملی مردم ایران است.

محمد احمدی‌پور خاطر نشان کرد : سوم خرداد، روز افتخار ملت ایران است و باید ویژه برنامه‌های بزرگداشت آن را به نحو احسن برگزار کنیم.

وی به درپیش بودن کنگره‌ ملی 8 هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنگره فضای مناسبی را در آستانه‌ سوم خرداد فراهم می‌کند.

وی همچنین به تقارن ایام آزادی خرمشهر با فرخنده میلاد حضرت ولی عصر (عج) و جشن‌های نیمه‌ی شعبان اشاره و با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری معنوی از این ایام خاطرنشان کرد: برپایی مراسم بزرگداشت آزادی خرمشهر با جشن‌های نیمه‌ شعبان و تجلیل از سربازان گمنام امام زمان تقارن یافته است و در این ایام از زحمات این نیروها نیز قدردانی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه بزرگداشت سی و چهارمین سالروز آزادی خرمشهر همسو با شعار سال برگزار خواهد شد، تصریح کرد : آزادی خرمشهر به فرمان امام راحل (ره) نمونه‌ای والا از اقدام و عمل توسط مردم و ارکان نظام بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این نشست با اشاره به تشکیل 5 کمیته‌ تخصصی نیروهای مسلح، فرهنگ و هنری، علما و پژوهشی، آموزشی، رسانه و فضای مجازی برای اجرای ویژه برنامه‌های آزادی خرمشهر بیان داشت : برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، سخنرانی مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح به عنوان سخنران قبل از خطبه‌ها، تجلیل از کارکنان و پیشکسوت و ایثارگر دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء آذین بندی شهرها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، به صدا در آمدن زنگ مقاومت از جمله برنامه‌های عمومی و مشترک برای بزرگداشت سوم خرداد است.

رسول جلایی افزود : برنامه‌های امسال با شعار حماسی ما آمده‌ایم طراحی و اجراء می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز