خبرگزاری کار ایران

ساخت 100 واحد مسکن محرومان در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۰۸۴

امسال ساخت 100 واحد مسکن کمیته‌امداد در بخش‌های خمام، لشت‌نشاء و خشک‌بیجار از برنامه‌های پیش‌بینی شده است .

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول سازندگی سپاه مقداد رشت در جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستان به پرداخت یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سال 94 اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته تعداد 200 نفر از تسهیلات مذکور استفاده کردند و امسال در تلاش هستیم این تسهیلات به 100 نفر از متقاضیان پرداخت شود.

سعدی کریمی، احداث واحدهای مسکن کمیته امداد را از برنامه‌های حوزه سازندگی سپاه مقداد رشت عنوان کرد و افزود: امسال ساخت 100 واحد مسکن کمیته امداد در بخش‌های خمام، لشت‌نشاء و خشک‌بیجار از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه 9 نفر مهندس در بخش ماهیان خاویاری خشک‌بیجار فعالیت می‌کنند، افزود: امسال تشکیل تعاونی برای فروش مستقیم محصولات طرح‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده است.

جانشین سپاه ناحیه سلمان رشت مرتضی بینایی در جلسه مذکوربیان کرد: آموزش در عرصه محصولات بومی به‌ویژه در عرصه کشاورزی، آبزی‌پروری و ... از برنامه‌های انجام شده توسط سپاه ناحیه سلمان است.

وی از پرداخت یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بخش‌های سنگر و کوچصفهان خبر داد و بیان کرد: تعداد 100 نفر تسهیلات مذکور را دریافت کردند ضمن اینکه پرداخت تسهیلات امسال ادامه دارد.

بینایی با بیان اینکه شناسایی توانمندی‌های این شهرستان در عرصه‌های مختلف انجام شده، تصریح کرد: امسال بازارچه اقتصاد مقاومتی به منظور عرضه و فروش محصولات روستائیان در سنگر راه‌اندازی می‌شود.

بینایی بر احیأ و توسعه واحدهای تولیدی کوچک تأکید کرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته تسهیلات اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با سود 16 درصد پرداخت شده و امسال هنوز نرخ سود تسهیلات در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی 10 تا 30 میلیون تومان است، بیان داشت: تسهیلات مذکور به طرح‌های آبزی‌پروری، پرورش قارچ خوراکی، دامداری و ... پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز