خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد:

کسب رتبه سوم گیلان در اجرای طرح‌ هادی در کشور

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۴۷

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از کسب رتبه سوم گیلان در اجرای طرح‌ هادی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام(ره)، در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز گذشته بنیاد مسکن 37 ساله شد و در 21 فروردین‌ماه سال 58 امام راحل حساب 100 را به نام خود افتتاح کردند که منشأ خیر و برکت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته اجرای طرح هادی در 2 هزار و یک روستای بالای 20 خانوار جمعیت در استان به اتمام رسیده است، یادآور شد: طرح هادی عالی‌ترین سند توسعه همه‌جانبه پایدار در روستاها است، به نوعی که بدون طرح هادی نمی‌توان گازکشی، زیرسازی و آسفالت در روستاها را انجام داد.

اکبرزاده افزود: از سال 84 تاکنون 100 هزار خانه روستایی با مشارکت روستاییان ساخته و تحویل آنها داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: تهیه طرح هادی، سنددار کردن اراضی، واگذاری زمین به روستاییان و ساخت مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر را از دیگر خدمات بنیاد مسکن عنوان کرد.

اکبرزاده از اتمام اجرای طرح هادی در 2 هزار و یک روستای بالای 20 خانوار جمعیت در گیلان خبر داد و گفت: به‌زودی جشن پایان تهیه طرح هادی در گیلان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: سال گذشته 9 هزار و 216 سند تک‌برگ تحویل روستائیان در نقاط مختلف گیلان شده است.

اکبرزاده از کسب رتبه سوم گیلان در اجرای طرح‌ هادی در کشور خبر داد و یادآور شد: اختصاص 70 میلیارد تومان قیر رایگان برای زیرسازی و آسفالت روستاها موجب رشد عملیات 68 درصدی طرح‌های هادی در استان شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان  متذکر شد: سال 94 تعداد 9 هزار و 246 پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افتتاح و برای 27 هزار و 396 نفر اشتغال موقت ایجاد شده است.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ، سال گذشته تعداد 3 هزار و 216 واحد مسکن مهر توسط مردم در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر در گیلان احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز