خبرگزاری کار ایران

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت:

سفارت روسیه باید ارتباط با ایران را تقویت کند

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۷۳۳

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت با اشاره به اینکه طبق توافق‌نامه ایران و روسیه چندین روادید تفریحی و گردشگری در سفارت صادر شده است، گفت: سفارت ما باید ارتباط با ایران را تقویت کند.

به گزارش ایلنا از رشت، کنستانتین آلکسیف در نشست با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان بیان کرد: ظرفیت‌های زیادی در گیلان وجود دارد که باید برای از این ظرفیت برای توسعه روابط تجاری بین دو کشور استفاده کنیم.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت با بیان اینکه علاقه‌مند هستیم تا آخرین گام برای توسعه تجارت دو کشور ایران و روسیه با استفاده از ظرفیت‌های گیلان حرکت کنیم، افزود: اشکالاتی در گمرک وجود دارد که جدی نیست و می‌توان آنها را برطرف کرد.

وی آشنایی با مدیران گیلانی را از برنامه‌های خود در این سرکنسولگری عنوان کرد و متذکر شد: تاکنون چندین ملاقات با برخی مدیران استان داشته‌ام تا بتوانم خدمات مطلوب را در مدت مأموریت خود در گیلان ارائه دهم.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت یادآور شد: وزارت امور خارجه، مدیریت محلی، خدمات آژانس گمرکی و... باید برای توسعه تجاری دو کشور همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه طبق توافق‌نامه ایران و روسیه چندین روادید تفریحی و گردشگری در سفارت صادر شده است،  تصریح کرد: سفارت ما باید ارتباط با ایران را تقویت کند.

آلکسیف خاطرنشان کرد: گیلان می‌تواند الگوی همکاری در زمینه کشاورزی، گردشگری، تجاری و...باشد و باید این روابط را تنظیم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز