خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

احداث و تکمیل هتل‌های چهار و پنج ستاره در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۱۲۵

استاندار گیلان از احداث و تکمیل هتل‌های چهار و پنج ستاره در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: امیدواریم در سال جدید اختیارات استانداران افزایش یابد و این امر موجب می‌شود تا استانداران به صورت عملیاتی‌تر گام بردارند.

وی به سفر وزیر راه و شهرسازی به گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: تاکنون اقدام‌های ویژه‌ای برای تکمیل راه‌آهن و آزادراه قزوین‌ ـ‌ رشت صورت گرفته است، اما مشکلاتی در این مسیر وجود دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به فضای جدید ایجاد شده در کشور نسبت به تسریع پروژه‌ها اقدام شود.

استاندار گیلان از احداث و تکمیل هتل‌های چهار و پنج ستاره در گیلان خبر داد و یادآور شد: با پیگیری‌های مستمر تلاش‌های ویژه‌ای در بخش گردشگری و احداث و تکمیل در حال انجام است.

نجفی افزود: می‌توانیم در بخش گردشگری گیلان به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

این مسئول خواستار همت بیشتر دولت در اختصاص اعتبار به طرح شیلاتی پرورش ماهی در قفس شد و گفت: اجرای طرح‌های تجهیز و نوسازی شالیزارها نیز نیاز به کمک ویژه دولت دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه عملیات طرح پرورش ماهی در قفس از چهار ماه پیش آغاز شده است، اذعان داشت: با وجود آغاز عملیات اجرای این طرح، هنوز رقمی برای آن پرداخت نشده است.

وی متذکر شد: توسعه عدالت، مردمی بودن و طرح‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های سال جاری در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز