خبرگزاری کار ایران

سردار مهری خبر داد:

سنگینی ترافیک محورهای چالوس‌ـ‌هراز و رشت‌ـ قزوین

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه حجم تردد در جاده‌ها به دو برابر افزایش پیدا کرده است گفت: اکنون ترافیک محورهای چالوس‌ـ‌هراز و رشت‌ـ قزوین سنگین است.

به گزارش ایلنا از رودبار، سردار تقی مهری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در محل عوارضی رشت‌ـ‌قزوین در امامزاده هاشم  بیان کرد: گیلان دارای شرایط بارندگی بوده و در برخی ارتفاعات دیگر استان‌ها برف گزارش شده است.

مهری با بیان اینکه بیشتر استان‌ها دارای شرایط ناپایدار جوی هستند، خاطرنشان کرد: جاده‌ها به دلیل بارندگی لغزنده هستند و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وجود بارندگی و افزایش سفرها موجب حجم ترافیک در جاده‌ها شده و رانندگان بازگشت به محل زندگی خود را به ساعت‌های پایانی تعطیلات موکول نکنند.

مهری با بیان اینکه در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی قرار داریم، افزود: حجم تردد در جاده‌ها افزایش پیدا کرده است.

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، بیشترین تردد از ابتدای نوروز تاکنون را در جاده‌های قزوین، گیلان، مازندران، فارس، اصفهان و خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه حجم تردد در جاده‌ها به دو برابر افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اکنون در بیشتر استان‌ها شرایط بارندگی داریم.

وی ترافیک در محورهای چالوس ـ هراز و رشت‌ـ قزوین را سنگین خواند و یادآور شد: برآورد می‌کنیم در ساعت‌های آینده حجم ترافیک افزایش پیدا کند.

کد خبر : ۳۵۷۸۴۴