خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت خبر داد:

کسب هفت رتبه علمی دانش‌آموزان ناحیه دو رشت در کشور

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۴۰۲

معاون آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت گفت: دانش‌آموزان ناحیه دو رشت با کسب 7 رتبه از 26 رتبه برتر در المپیاد علوم اعصاب ایران به موفقیت بزرگی دست یافتند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل ربیعی عصر امروز در نشست معاونت توسعه پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت به مناسبت موفقیت دانش‌آموزان این ناحیه بیان کرد: دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو رشت با کسب هفت رتبه از 26 رتبه برتر در المپیاد علوم اعصاب ایران به موفقیت بزرگی دست یافتند.

وی با تبریک به دانش‌آموزان این ناحیه، اذعان داشت: از طرف انجمن علوم اعصاب ایران، گیلان پس از تهران به عنوان نخستین مرکز انجمن علوم اعصاب کشور برگزیدند که به صورت مدون کلاس‌های ویژه المپیاد اعصاب در این شهرستان برگزار شده است.

معاون توسعه پژوهش آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت درخشش و موفقیت دانش‌آموزان در مسابقات المپیاد علوم اعصاب و نیز راهیابی به مرحله کشوری حاصل تلاش فرهنگیان دلسوز و خانواده‌های آنها دانست و یادآور شد: نقش معلمان و دبیران دلسوز بر کسی پوشیده نیست و جا دارد از زحمات آنها قدردانی شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: انجمن علوم اعصاب ایران با هدف فراهم آوردن بستری برای ارتقای دانش علوم اعصاب در ایران و ایجاد محیطی موثر برای تعامل فعالان این رشته در راستای نیاز کشور به جهاد علمی ایجاد شده است.

معاون توسعه پژوهش آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت افزود: گیلان در نخستین حضور خود در المپیاد علوم اعصاب ایران حائز 13 رتبه از 26 رتبه برتر کشور شد که از این تعداد، هفت نفر از آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت هستند.

وی با معرفی دانش‌آموزان حائز رتبه برتر در المپیاد مذکور تصریح کرد: پویان غضنفر طهران، امیر محمد محمدی، احسان مسعودی‌پور، فرناد امیر احمدی، فاطمه سهرابی، فاطمه صمدزاده و فائزه وثاق، دانش‌آموزان ناحیه دو رشت در المپیاد مذکور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز