خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف بیش از یک‌میلیون و 27 هزار عدد مواد محترقه در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۱۰۶

فرمانده انتظامی گیلان کشف یک‌میلیون و 27 هزار و 648 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را حاصل اقدام‌های کنترلی و بازرسی‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: هفت نفر در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری امروز در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی گیلان از تشدید اقدام‌های کنترلی پلیس در ایام پایان سال اشاره کرد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه فروشگاه‌‌ها و مراکز خرید مشکوک به فروش مواد محترقه به صورت ویژه تحت بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای تشدید اقدام‌های کنترلی این بازدیدها را انجام دادند.

میرحیدری با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند، اظهار کرد: اقدام‌های پلیسی به صورت نامحسوس در زمینه شناسایی عاملان اصلی فروش و توزیع مواد محترقه در سطح استان ادامه دارد.

 وی کشف یک‌میلیون و 27 هزار و 648 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را حاصل اقدام‌های کنترلی و بازرسی‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: هفت نفر در این راستا دستگیر شدند.

میرحیدری با اعلام شماره‌های 110 و 2183500 ستاد خبری پلیس امنیت عمومی این استان، متذکر شد: کسانی که تخلف می‌کنند طبق قانون و قطعاً با هماهنگی دستگاه قضا با آنها برخورد می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز پلیس در خدمت آنها خواهد بود.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: طبق ماده 618 قانون مجازات اسلامی، هر کس با هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا با تعرض با افراد، مخل نظم و آرامش عمومی شود و یا مردم را از فعالیت باز دارد، به حبس از سه ماه تا یک سال و 74 ضربه شلاق محکوم می‌شود.

وی بر ضرورت برخورد بدون اغماض پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال و رانندگانی که با عدم رعایت قانون موجب ایجاد مزاحمت برای مردم می‌شوند تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز