خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری 4 سارق حرفه‌ای در رشت

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۱۰۴

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: 4سارق حرفه‌ای در اقدامات مجزای پلیسی، در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهرداد مهرگان امروز در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی بیان کرد: دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه سرقت گیلان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: نحوه سرقت‌ها نشان از سریالی بودن آنها داشت بنابراین کارآگاهان آگاهی پیگیری‌های همه‌جانبه‌ای در این زمینه صورت دادند.

وی سردسته باند سرقت مذکور را فردی 21 ساله اهل تهران و ساکن رشت معرفی کرد و اظهار کرد: سه عضو دیگر این باند 23، 26 و 27 ساله بودند که یکی از سارقان اهل خرم‌آباد و ساکن رشت و دو نفر دیگر نیز اهل و ساکن رشت هستند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در بررسی پلیس سرنخی از سارقان در انجام این سرقت‌ها کشف شد، تصریح کرد: 4 سارق حرفه‌ای در اقدامات مجزای پلیسی، در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

مهرگان بیان کرد: سارقان در تشریح نحوه سرقت اعتراف کردند که در کوچه‌های خلوت به کمین می‌نشستند و از خارج شدن صاحبان منازل اطمینان پیدا می‌کردند و پس از ورود به خانه‌ها، طلا، پول و اجناس ریز و با ارزش را به سرقت می‌بردند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان گیلانی منزل خود را به انواع لوازم و تجهیزات بازدارنده سرقت مجهز کنند، خاطرنشان کرد: آگاه بودن و بی‌تفاوت نبودن مردم در تردد بی‌مورد افراد مشکوک در آپارتمان‌ها امری ضروری است و در صورت هرگونه تردد مشکوک موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری دو مالخر اموال مسروقه مذکور خبر داد و گفت: سارقان تاکنون به 55 فقره سرقت منازل مسکونی در شهرستان رشت اعتراف و تمام صحنه‌های سرقت را نیز تشریح کرده‌اند.

مهرگان از مردم این استان خواست تا نسبت به هشدارهای پلیسی اهتمام کامل داشته باشند و منازل خود را به دوربین مدار بسته و آژیر هشداردهنده مجهز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز