خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

کشف و ضبط بیش از 5 هزار مواد محترقه در آستانه‌اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۴۵

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: از دو متهم در مجموع 5 هزار و 594 عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منوچهر محبوبی ابراهیمی شناسایی محل نگه‌داری و فروش مواد محترقه را حاصل تحقیقات پلیس این شهرستان دانست و تصریح کرد: با انجام عملیات پلیسی و طبق هماهنگی با مراجع قضایی دو متهم 54 و 19 ساله در این رابطه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه نگه‌دارنده و فروش مواد محترقه برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: فعالیت افرادی که اقدام به نگه‌داری و فروش مواد محترقه می‌کردند توسط مردم به پلیس گزارش شد و در دستور کار قرار گرفت.

محبوبی ابراهیمی  با اشاره به اینکه دو متهم مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: از این دو متهم در مجموع 5 هزار و 594 عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه وی مشارکت مردم با پلیس را در برقراری بیشتر امنیت در جامعه و دستگیری بر هم‌زنندگان آسایش مهم و ضروری دانست و بیان کرد: از شهروندان آستانه‌ اشرفیه می‌خواهیم در صورت برخورد با هرگونه خرید و فروش انواع مواد محترقه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز