خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

افتتاح 90 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گیلان

کد خبر : ۳۵۱۳۵۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از افتتاح 52 واحد تولیدی و راه‌اندازی 38 واحد غیر فعال از ابتدای امسال تاکنون در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی پیش از ظهر امروز در جلسه شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به بهره‌برداری از 52 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان طی امسال بیان کرد: 730 میلیارد ریال برای افتتاح واحدهای تولیدی مذکور سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از صاحبان صنایع از برنامه‌های این شرکت است، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از هشت واحد کارگاهی، برگزاری 28 دوره آموزشی برای یک‌هزار و 200 نفر و برگزاری پنج کاروان صنعتی داخل و خارج از استان برای 125 نفر از برنامه‌های اجرا شده توسط شرکت مذکور است.

لاهوتی از اشتغال 614 نفر با راه‌اندازی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی گیلان در سال 94 اشاره کرد و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 38 واحد غیر فعال در شهرک‌های صنعتی استان دوباره وارد چرخه تولید شدند و 430 نفر فرصت شغلی ایجاد کردند.

لاهوتی، راه‌اندازی سه کاروان نمایشگاهی خارج از استان برای 60 نفر از نمایندگان واحدهای صنعتی را از برنامه‌های انجام شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برشمرد و بیان کرد: میزبانی از سه کاروان صنعتی پذیرفته شده، ایجاد دفاتر کار مجازی اس.ام.ای و معرفی محصولات صنعتی در این سایت برای 90 واحد صنعتی از فعالیت‌های شرکت مذکور در حمایت از صاحبان صنایع در استان است.

لاهوتی از بهره‌برداری از هفت تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد و یادآور شد: پنج تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی استان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی رودسر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی نقره‌ده 70 درصد، کوچیچال 45 درصد، سکام 35 درصد و نالکیاشر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند ضمن اینکه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سپیدرود در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی گیلان با حضور 80 واحد صنعتی اشاره کرد و افزود: مبلغ 17 میلیارد و 80 میلیون ریال در اجرای طرح کمک‌های فنی و اعتباری به 13 طرح صنعتی استان پرداخت شده است.

لاهوتی با اشاره به احداث چهار آشیانه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی لوشان، لاهیجان، انزلی و شفت، بیان کرد: آشیانه آتش‌نشانی شهرک صنعتی صومعه‌سرا تکمیل شده ضمن اینکه آشیانه آتش‌نشانی تالش در مرحله انتخاب پیمانکار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز