خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

احداث آزادراه سراوان ـ رحیم‌آباد با مشارکت بخش خصوصی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۳۱۰

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: اجرای پروژه آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد نقش مهمی در تسریع حمل و نقل کالا، مسافر و توسعه منطقه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، شعبان‌علی‌خاوری پیش از ظهر امروز در جلسه راه و شهرسازی گیلان با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های راهسازی در استان بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری، وجود دریای خزر، بندرها و قرارگرفتن در مسیر کریدور شمال ـ جنوب در گیلان، احداث راه‌های مواصلاتی به‌ ویژه آزادراه دارای اهمیت بسیاری در این استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از احداث آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد با مشارکت بخش خصوصی در این استان خبر داد و اظهارکرد: آزادراه مذکور به روش سرمایه‌گذاری بی.او.تی احداث می‌شود.

خاوری تصریح کرد: احداث جاده با استانداردهای بالا موجب حضور بیشتر گردشگران و رونق اقتصادی در منطقه می‌شود.

وی سرمایه اجرای طرح مذکور به روش بی.او.تی را به عهده سرمایه‌گذار عنوان کرد وافزود: طراحی، ساخت و بهره‌برداری از تعهدات طرف قرارداد است.

وی متذکر شد: اجرای پروژه آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد نقش مهمی در تسریع حمل و نقل کالا، مسافر و توسعه منطقه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ، احداث آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد را سبب تحول بسیار در حمل و نقل گیلان خواند و تصریح کرد: احداث آزادراه مذکور موجب کاهش تراکم تردد در جاده‌های شرق استان می‌شود.

خاوری با اشاره به اینکه آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد در مدت سه سال اجرایی‌می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث آزادراه مذکور پروژه ملی محسوب می‌شود و یکی از بسترهای توسعه در گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز