خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

گیلان باید میزبان شایسته سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم باشد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۲۱

استاندار گیلان گفت: مدیریت استان همواره از فعالیت‌های قرآنی حمایت و پشتیبانی لازم را با تمام امکانات خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی صبح امروز در ستاد معین برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با ابراز خرسندی از میزبانی گیلان در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: این مسابقات فضایی معنوی در استان ایجاد می کند که باید تلاش شود نهایت بهره را از این معنویات ببریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه سال آینده، گیلان میزبان دو واقعه مهم است، افزود: کنگره ملی 8000 شهید گیلان و سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در سال 95 افتخاری برای استان خواهد بود.

وی بر ضرورت گسترش فضای آکنده از معنویت در آستانه برگزاری این مسابقات در گیلان تأکید کرد و افزود: محافل انس با قرآن در ایام مختلف سال شور و نشاط فزاینده ای در مردم بویژه جوانان ایجاد می کند و باید این روند با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی افزود: حضور مدیران استانی به صورت مستمر در جلسات هماهنگی برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و پشتیبانی های لازم الزامی است تا میزبان شایسته سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید فضای استان را قرآنی کنیم اظهار کرد: مدیریت استان همواره از فعالیت‌های قرآنی حمایت و پشتیبانی لازم را با تمام امکانات خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد معین سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در گیلان باید بودجه لازم را به این مسابقات اختصاص دهند اذعان کرد: شهرداری با تبلیغات شهری فضای قرآنی را بر شهر حاکم کنند.

در ادامه این جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان توفیقات حاصل شده در حوزه قرآن را مرهون همدلی و همزبانی موجود در استان دانست و گفت: توجه ویژه استاندار به فعالیت‌های قرآنی و کسب موفقیت توسط چهره‌های قرآنی استان در مقاطع مختلف از عوامل میزبانی گیلان در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

حجت الاسلام ولی عادلی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی ۳۰ استان کشور در این دوره از مسابقات حضور در سال آینده خواهند داشت افزود:حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، ترتیل، قرائت، مفاهیم تخصصی، دعاخوانی، اذان، ابتهال و تواشیح از رشته‌های برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گیلان است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵۰ رسانه نیز این مسابقات را پوشش می‌دهند وطبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پخش مستقیم مسابقات نیز در شبکه قرآن و شبکه باران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز