خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان:

رسانه اخلاق‌مدار نه تهمت می‌زند، نه دروغ می‌گوید و نه نشر اکاذیب می‌کند/ نباید با آبروی کسی بازی شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۱۵۹

از مسئولان رسانه‌های استان خواستارم نظارت بیشتری بر عملکرد مجموعه خود داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین داداشی در همایش «رسانه و اخلاق انتخاباتی» که ظهر امروز در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء(ص)برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت برگزاری انتخابات بر همگان آشکار است، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در همه برهه‌های زمانی حائز اهمیت بوده اما در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه رسانه ظرفیت مهم و اثرگذاری بر انتخابات است، افزود: ظرفیت رسانه‌ای با توجه به رشد فضای مجازی، پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات گستردگی بیشتری یافته است.

داداشی با اشاره به ویژگی‌های رسانه اخلاق‌مدار، ادامه داد: رسانه اخلاق‌مدار تهمت نمی‌زند، دروغ نمی‌گوید، نشر اکاذیب نمی‌کند و هرگز با آبروی افراد مومن، مسلمان و مدیر بازی نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه فرصت ارزشمند استفاده از ظرفیت رسانه نباید به تهدید تبدیل شود،گفت:فعالیت رسانه در عرصه انتخابات باید با محوریت اخلاق مداری باشد.

داداشی با بیان اینکه حجم گسترده صاحبان قلم،اندیشه و فکر مایه مباهات است،یادآور شد:از مسئولین رسانه های استان خواستارم نظارت بیشتری بر عملکرد مجموعه خود داشته باشند تا زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی با بیان اینکه جامعه فرهنگی گیلان از بهترین و بااخلاق ترین ظرفیت رسانه ای برخوردار است،یادآور شد:استان گیلان بیشترین تعداد خبرنگار و ظرفیت رسانه را در کشور دارد و این افتخار بزرگی برای استان است.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با تاکید بر اینکه در ظرفیت رسانه نباید بداخلاقی و بی اخلاقی رخ دهد،اضافه کرد:باید زمینه برخورد همه جانبه با افراد خاطی فراهم شود زیرا دامان پاک جامعه خبری گیلان از هرگونه پلیدی و زشتی مبری است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز