خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبرداد:

پارک‌ها و فضای سبز کلانشهر رشت بهسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۷۵

در راستای آماده سازی محیط های اسکان و گردشگری میهمانان نوروزی عملیات طراحی، بازسازی و بازپیرایی پارک های رشت در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری کلانشهر رشت، معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر رشت بیان کرد: اجرای طرح بهسازی و آماده سازی پارک ها از نیمه دوم امسال آغاز شده و در حال اجرا است.

علی بهارمست اظهارکرد : تمام توان مان را به کار گرفته ایم تا با مهیا کردن همه وسایل و امکانات همانند سال های گذشته فضایی شاد را برای مسافران و شهروندان فراهم کنیم.

بهارمست افزود: در راستای آماده سازی محیط های اسکان و گردشگری میهمانان نوروزی عملیات طراحی، بازسازی و بازپیرایی پارک های رشت در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بهسازی و بازپیرایی پارک های قلمستان، سمیه، شقایق استقامت، فرشتگان عینک، الغدیر، قدس و اندیشه در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر رشت خاطرنشان کرد: راه اندازی آب نماهای پارک های گیاه شناسی چمارسرا، مفاخر، کشاورز، بانوان، سیمرغ و همچنین بازسازی سرویس های بهداشتی پارک های اندیشه، میخک توسط شهرداری در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز