خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان؛

بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۹۲۶

با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران استان بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور به همت شرکت گلستان با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

احمد گرامی رئیس کل  شرکت گلستان در این مراسم گفت: این انبار بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور جهت نگهداری کالاهای مواد غذایی با ارسال این مواد به تمامی استان ها است.

وی افزود: کمتر خانواده ای است که نام گلستان را نشنیده باشد و هدف از افتتاح این انبار سهل و راحت رساندن کالا به هموطنان است.

گرامی تصریح کرد: امروز در مجموعه گلستان بیش از پنج هزار نفر مشغول به فعالیت هستند و ما در شرایطی این خدمت را به هموطنان ارائه می کنیم که در دوران سخت تحریم  را سپری کرده ایم .

وی در ادامه افزود: انشالله در دوران پسا تحریم نوید قرار دادهای بزرگ را در جامعه خواهیم شنید.

این مدیر موفق صنعتی کشور بیان داشت:  اولین فروشگاه شهر هفت تخفیف را بعد از تهران در رشت افتتاح کردیم که بتوانیم در تهیه و رساندن کالا با کاهش حداکثری هزینه به دست مصرف کننده برسانیم.

وی در پایان از دکتر نجفی استاندار گیلان  و مسئولان صنایع استان به جهت حمایت‌های موثر تقدیر و تشکر کرد.

علی منتظری ریاست صنعت معدن و تجارت استان گیلان از خانواده گرامی تقدیر و تشکر ویژه کرد و جهت سرمایه گذاری مجدد در گیلان از آنان دعوت ویژه نمود.

وی در ادامه افزود: دولت در بازرگانی با بهبود تولید در کارخانه ها و باز آورد مفید برای کارهای تولیدی، در بخش صنعت اقدام کرده است.

منتظری بیان داشت: در کل گیلان نمونه‌های 100 هزار واحد صنفی داریم و این نمونه ای بسیار گسترده است.

وی افزود: همگام با دولت حرکت کردن موجب پیشرفت هر چه بیشتر کارخانجات تولیدی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افزود: گیلان با ظرفیت  موجود و حمایت مسئولان استان توان  جذب این چنین طرح و برنامه های کشوری را دارا است.

علی اصغر توفیق، معاون پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز افزود: ما هم اکنون در جشن انقلاب اسلامی هستیم و این ایام بسیار بزرگ و گرامی است و این افتتاحیه ها که در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود به دلیل حفظ حرمت بنیانگذار نظام است.

وی افزود: این انبار یکی از اماکن نو با تکنولوژی‌های پیشرفته است که با هزینه بسیار کم اجناس مورد نظر قابل تهیه است.

توفیقی بیان داشت: در بخش توزیع و پخش کالاها، اجناس گران تر به مردم عرضه شده است که با وجود چنین انبارهای پیشرفته ای می توان هزینه پخش و توزیع را کاهش داد.

توفیقی در ادامه از وجود استاندار نمونه گیلان که در زمینه اقتصادی قدم‌های مثبتی برداشته است، مایه افتخار و غرور استان دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز