خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

خانه کشتی گیلان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۵۲۳

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خانه کشتی این شهر در فومن به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه دریافت خبر ایلنا، نخستین خانه کشتی گیلان در ششمین روز از دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم افتتاح خانه کشتی گیلان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: خانه کشتی گیلان نخستین طرح عمرانی ورزشی است که در دهه فجر جاری به بهره‌برداری رسید.

رهنما با تصریح بر اینکه همزمان با افتتاح خانه کشتی گیلان عملیات ساخت خانه کشتی رشت نیز امروز آغاز می‌شود، یادآور شد: دومین خانه کشتی گیلان در زمین اهدایی با یک‌هزار متر زیربنا در رشت ساخته می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه آغاز ساخت سالن کشتی فومن از سال 85 توسط این اداره کل صورت گرفت، ادامه داد: پس از آن ساخت این خانه متوقف شد و در سال 93 با ورود خیر ورزشی«خدابنده‌لو» این طرح دوباره آغاز شد.

وی ظرفیت خانه کشتی گیلان را حدود 500 نفر تماشاچی عنوان کرد و یادآور شد: دو تخته تشک کشتی از طرف هیات این رشته ورزشی به خانه اهدا شد و خانه کشتی گیلان دارای سالن غذاخوری و خوابگاه است.

مسعود رهنما درباره ساخت خانه کشتی گیلان تصریح کرد: خانه کشتی گیلان توسط احمد خدابنده‌لو فرد خیر ساخته شده و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار می‌گیرد.

وی هزینه ساخت خانه کشتی گیلان را یک‌ میلیارد و 550 میلیون تومان توسط خیر مذکور عنوان کرد و یادآور شد: گیلان در رشته کشتی استان مستعد است و احداث خانه کشتی جزو الزامات این رشته محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز