خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان

مدیران از ظرفیت و توان سازمان‌های مردم نهاد غافل نشوند

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی نباید از ظرفیت و توان سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف سازمانی خود غافل شوند.

به گزارش ایلنا، یونس رنجکش همزمان با دهه مبارک فجر صبح امروز در بازدید اعضای هیات نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد گیلان از این تشکل‌ها در آستانه اشرفیه  و لاهیجان افزود: اقدامات بسیار خوبی از سوی سازمان‌های مردم نهاد بویژه در شهرستان‌ها انجام می‌شود که متاسفانه بسیاری از آنها در نزد مدیران محلی شناخته شده نیستند.

وی ادامه داد: یک مدیریت پویا باید به دنبال افزایش بهره‌وری از امکانات و ظرفیت‌های موجود باشد که یکی از این بهره‌وری‌های مناسب استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف سازمانی است.

وی افزود: علاقه‌مندان حاضر در سازمان‌های مردم نهاد و با عشق و علاقه و تکلیفی اجتماعی که برای خود قائل هستند داوطلبانه وارد عرصه شده‌اند و  باری را بر دوش می‌کشند که شاید چندان از نظر اقتصادی قابل ارزیابی  نباشد اما آنچه آنان تولید می‌کنند سرمایه‌های اجتماعی است که قابل تقدیر است.

دبیر هیات نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد گیلان یادآور شد: خوشبختانه نگاه خوبی که در  دولت تدبیر و امید وجود دارد این امکان را فراهم کرده است تا استفاده از  ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد به یک باور تبدیل شود و این باور و  و اعتقاد به عملکرد این سازمان‌ها باید در بین تمامی مجموعه کارگزاران دولتی گسترش یابد.

رنجکش گفت: مدیران ارشد شهرستان‌ها به ویژه فرمانداران نقش مهمی در توجیه مدیران حوزه فعالیت خود در این زمینه دارند که امیدواریم با اعتمادسازی‌های بین سازمان‌های مردم نهاد و مدیران فصل  بهتری برای همکاری‌ها فراهم شود.

اعضای هیات نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد گیلان از سازمان‌های مردم‌نهاد همزمان با بزرگداشت دهه فجر از موسسات همیاران سلامت آستانه اشرفیه و خیریه‌های سرای نصیر،حمایت از معلولان شرق گیلان  و خیریه مهدی لاهیجان گیلان بازدید و از نزدیک با نوع فعالیت آنها آشنا شدند.

کد خبر : ۳۴۳۹۱۵