خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان :

سه پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۵۵۳

در ایام ا... دهه مبارک فجر 3 پروژه برق گیلان با صرف اعتبار 203 میلیارد ریال در شهرستان رشت بهره برداری خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان ضمن گرامیداشت سی و هفتمین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر را تجسم و تجلی اراده و عظمت بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خواند.

وی افزود: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یاد امام و شهدای گرانقدر آن همیشه زنده و جاویدان است.

وی اضافه کرد: این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری با کسب پیروزی‌های غرور آفرین همچنان با صلابت به پیش می تازد و در همه عرصه های داخلی و بین المللی برگ زرینی را رقم می زند که در تاریخ ماندگار است.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان به افتتاح 3 پروژه برق گیلان در ایام ا... دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در ایام ا... دهه مبارک فجر 3 پروژه برق گیلان با صرف اعتبار 203 میلیارد ریال در شهرستان رشت بهره برداری خواهند شد.

وی افزود: این پروژه ها شامل خط دومداره 63 کیلوولت شهرصنعتی سپیدرود- لاکان،خط چهار و دومداره 63 کیلوولت سیادتی- مسکن مهر رشت و پست 20 / 63 کیلوولت مسکن مهر رشت هستند.

عظیم بلبل آبادی در مورد ویژه برنامه های ایام ا... دهه مبارک فجر در شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت:با آذین بندی و تبلیغات محیطی مناسب در سطح شرکت پیشاپیش به استقبال دهه مبارک فجر رفتیم.وی افزود: روز شمار ویژه برنامه های برق گیلان از 12 بهمن ماه با گلباران مزار شهدا با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان آغاز می شود و پس از آن به ترتیب در 13 بهمن ماه ملاقات عمومی، 17 بهمن ماه جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل سالن شهید عباسپور شرکت، 17 بهمن ماه برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه دهه فجر در نمازخانه شرکت،19 بهمن ماه دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در گیلان، 20 بهمن ماه افتتاح پروژه های عمرانی شرکت و 22 بهمن ماه نیز ضمن حضور گسترده در راهپیمایی، ایستگاه‌‌های صلواتی جلوی درب ورودی شرکت در خیابان امام خمینی رشت ایجاد خواهد شد. همچنین در ایام ا... دهه مبارک فجر سمینارهای آموزشی و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان (بانوان و آقایان) برگزار خواهد شد.

عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در مورد برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی گفت:جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تلاوت آیات کلام ا... مجید در سالن شهید عباسپور در 17 بهمن ماه آغاز می شود..در این جشن گروه سرود نیروی دریایی ، سرود جمهوری اسلامی ایران را اجرا خواهند کرد و پس از آن لوح سپاس به خانواده های معظم شهدا و فرزندان کارکنانی که به سن شکوفایی رسیده اند اهدا می شود.

وی افزود: در ادامه برنامه های این جشن بزرگ ، مسابقات نقاشی مدیریت مصرف و اهدای جام قهرمانی مسابقات فوتبال امر به معروف و نهی از منکر را خواهیم داشت.

همچنین سخنرانی یکی از مسئولین استانی و پس از آن اجرای نمایش طنز گروه نمایشی صدای مرکز گیلان، پایان بخش این برنامه ها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز