خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست گیلان خبر داد:

کارکنان پست از نگاه سنتی به پست هوشمند روی خواهند آورد

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۶۶۲

مدیر کل پست گیلان گفت: در آینده ای نزدیک با توجه به ملی شدن شرکت پست، شاهد تحولات چشمگیری در زمینه توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات بیشتر به هموطنان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، جلسات بخش‌بندی بازار با رویکرد پیگیری فرایند افزایش کیفیت و رشد درآمد با حضور باقری منش مدیر کل پست استان گیلان ، اسماعیل نیا معاون امور پستی پست گیلان و جمعی از روسای ادارات ستادی و کارشناسان اداره کل پست گیلان برگزار شد .

مدیرکل پست گیلان در این جلسه ضمن تاکید مجدد بر تغییر نگاه همکاران از دولتی به تعامل  بیشتر در بخش خصوصی، بر توسعه این موضوع و همکاری کلیه کارمندان پست گیلان به واحد بازاریابی اشاره کرد و گفت: می‌بایستی همه همکاران بعنوان یک بازاریاب در همه  امور صاحب ایده و تفکر باشند.

باقری منش در ادامه این جلسه همچنین عنوان داشت: ما از بخش خصوصی و همکارانی که ارائه دهنده پیشنهادهای مناسب در زمینه گسترده تر شدن فعالیت‌های بازاریابی باشند حمایت کرده و امید آن داریم تا همکاران نیز همگام با پست هوشمند خود را از نگاه سنتی خارج کنند.

مدیر کل پست گیلان اظهار امیدواری کرد با تصمیماتی که در اساسنامه دولتی شرکت پست در حال به وجود آمدن است، در آینده ای نزدیک با توجه به ملی شدن شرکت پست، شاهد تحولات چشمگیری در زمینه توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات بیشتر به هموطنان خواهیم بود.

باقری منش همچنین در این جلسه بخش بندی بازار به تعامل بیشتر همکاران در بخش‌های مختلف از صف و ستاد سازمان اشاره کرد و اظهار امیدواری داشت: صف و ستاد می بایست در کنار هم همچون زنجیره ای توانمند عمل کند تا بتواند به اهداف سازمانی دست یابد و در پست گیلان نیز همکاران بخش ستادی می بایستی به کمک بخش صف بیایند و در همه موارد با هم یکصدا باشند.

در ادامه اسماعیل نیا معاون امور پستی ضمن تایید سخنان مدیر کل پست گیلان خواستار ثبات در پیگری روند حفظ کیفیت و مراقبت روزانه در خصوص کنترل شاخصهای مربوطه شد.

معاون امور پستی بر داشتن نگاه اقتصادی به فرایند انجام خدمات ارائه شده با در نظر گرفتن کیفیت آن تاکید کرد و عنوان داشت: امیدوارم نگاه روسای ادارات پست گیلان به پست تغییر نماید و با در نظر گرفتن ورودی و خروجی مناسب دیدگاه اقتصادی حاکم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز