خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوان‌شهر:

بسته‌شدن پرونده پی‌ام‌دی حقانیت ایران را اثبات کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۵۲۷

فرماندار رضوان‌شهر گفت: بسته‌شدن پرونده پی‌ام‌دی موفقیتی تاریخی بود که حقانیت ایران را اثبات کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا امام‌پناهی با اشاره به فراهم شدن مقدمات لازم برای برپایی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه، اظهار نمود: طبق دستور رئیس‌جمهور، وزارت‌کشور و استاندار گیلان درباره برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و سالم، ان‌شاءالله بگونه‌ای اقدام خواهد شد که همه جریان‌های سیاسی در چارچوب قوانین نظام در این انتخابات حضور داشته باشند.

وی با اشاره به به فرموده مقام معظم رهبری که "انتخابات حق‌الناس است" گفت: ما حافظ و امانتدار رای مردم هستیم و هدف اصلی دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم، شفاف، با نشاط و با حضور حداکثری مردم است که برای تحقق این هدف مهم، مهمترین اصل رعایت بی‌طرفی توسط مجریان انتخابات است.

امام‌پناهی ملاک عمل عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را قانون دانست و اضافه کرد: شاخص قانون، اصل بی‌طرفی، رعایت عدالت و صداقت و اعتماد تا پایان انتخابات در ستاد انتخابات فرمانداری و مجریان این امر در رضوان‌شهر و پره‌سر حاکم است.

وی همچنین با مهم دانستن انتخابات هفتم اسفند امسال در عرصه بین‌المللی تصریح کرد: با توجه به اقدامات گروهک‌های تکفیری و داعش در کشورهای منطقه که خواهان برهم زدن نظم و تضعیف مسلمانان هستند، حضور حداکثری مردم در انتخابات، باعث اقتدار نظام و پیام روشن ملت در حمایت از رهبری و ارزش‌های انقلاب به جهانیان است.

امام‌پناهی با اشاره به میزان مشارکت مردم این منطقه در دو انتخابات گذشته بیان کرد: در انتخابات گذشته شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به میزان 96 درصد و انتخابات ریاست‌جمهوری هم 104 درصد مشارکت داشتند که دلیل افزایش رای‌دهندگان به انتخابات ریاست‌جمهوری وجود مسافران و گردشگران در این منطقه بود.

نماینده‌عالی دولت در رضوان‌شهر با اشاره به نتایج مذاکرات هسته‌ای گفت: بسته‌شدن پرونده پی‌ام‌دی موفقیت تاریخی بود که حقانیت ایران را اثبات کرد.

وی افزود: با حرکت سنجیده نظام جمهوری اسلامی و تعامل عزت‌خواه و سازنده، حقانیت ایران با قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای مهر تایید خورد.

امام‌پناهی یادآورشد: قطعنامه شورای‌حکام و لغو همه قطعنامه‌های گذشته یک موفقیت بسیار بزرگ و تاریخی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز