خبرگزاری کار ایران

رئیس راه وشهرسازی رشت خبر داد:

ارتقای ایمنی محور سنگر -کوچصفهان

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۹۱۱

رئیس راه‌وشهرسازی رشت با اشاره به تعریض محور سنگر –کوچصفهان، گفت: با هدف افزایش ایمنی تردد و دید کافی در شب و کنترل ترافیک و تسهیل رفت‌وآمد، خط کشی 5 کیلومتر از این محور نیز به اجرا در آمد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی نیک‌فهم اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی محور،هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود ، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی، عملیات اجرای خط کشی در محور فرعی سنگر- کوچصفهان به اجرا درآمد که اجرای آن ضمن تعیین مسیر عبور و مرور وسائط نقلیه می‌تواند در تامین ایمنی عبور و مرور نقش موثری داشته باشد.

وی افزود: این محور به لحاظ نقشی که در عبور خودروها به سمت شرق استان دارد، ازجایگاه ویژه‌ای برخوردار است از این رو ایمن‌سازی این محور نقش مهمی در عبور ایمن کاربران جاده‌ای ایفا می‌کند.

رئیس اداره راه وشهرسازی رشت با اشاره به تعریض این محور خاطرنشان کرد: پیش از این نیز به لحاظ اهمیت محور مذکور در عبور وسائط نقلیه و حجم زیاد تردد در این مسیر، عملیات تعریض در بخش‌هایی از محور سنگر–کوچصفهان اجرایی شود و مابقی نیز در حال اجراست که به تناسب اتمام عملیات تعریض، خط کشی محور نیز انجام می‌گیرد.

نیک‌فهم با بیان اینکه خط کشی راه‌ها از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شوند، تصریح‌کرد: برای اجرای این طرح هزینه‌ای بالغ بر 220میلیون ریال صرف شده است.

درحال حاضر 1340 کیلومتر خط کشی محورهای ارتباطی استان با مبلغ قرارداد بالغ بر 15 میلیارد ریال در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز