خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه:

رسانه‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرایم دارند/با گسترش آسیب‌های اجتماعی روبرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۸۰۴

قائم‌مقام معاونت‌پیشگیری از وقوع‌جرم قوه‌قضاییه با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی برای پیشگیری از وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی و جرم، بر نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی امیری در دومین روز از نشست تخصصی معاونین اجتماعی و پیشگیری و مدیران فرهنگی دادگستری‌های استان‌های کشور که در مجتمع شهید مطهری انزلی برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که با گسترش روز افزون آسیب‌های اجتماعی روبرو هستیم، تقویت فعالیتهای فرهنگی اهمیت ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دشمنان قسم خورده‌ای دارد که همواره شیطنت می‌کنند، افزود: در این مسیر سنگلاخی با جدیت و ممارست می‌توان نتیجه مثبت گرفت.

امیری با اشاره به اینکه اصول 156 و 157 قانون اساسی به موضوع مهم  پیشگیری پرداخته، گفت: علاوه بر قوه‌قضاییه و دیگر دستگاه‌های مسئول، رسانه‌ها نیز نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرایم دارند.

وی ادامه داد: تمامی ارگان‌ها باید برابر جنگ‌نرم دشمنان هوشیار باشند و با اقدامات مناسب زمینه‌های وقوع جرم و ناهنجاری در جامعه را برطرف نمایند.

قائم‌مقام معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه بر لزوم آینده‌نگری تاکید کرد و اذعان کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی، ملی و اجتماعی برای پیشگیری از معضلات اجتماعی بهره گرفت.

امیری یادآور شد: مشارکت‌دادن  و مشارکت‌پذیری باید در  راس همه امور قرار گیرد تا با کمک مردم شاهد اصلاح جامعه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز