خبرگزاری کار ایران

استقبال فعالان اقتصادی از فرصتهای سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی

فرصتهای سرمایه‌گذاری معرفی شده منطقه آزاد انزلی در هفتمین نمایشگاه فرصتهای سرمایه‌گذاری کشور و دومین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و خصوصی سازی با استقبال سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی حقیقی و حقوقی شرکت کننده در این نمایشگاه روبرو شد.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام این مطلب اظهارکرد: این فرصتها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تجاری، خدماتی، صنعتی وگردشگری و به چهار زبان در قالب گزارش پیش امکان سنجی فنی – اقتصادی بهمراه سایر مزیت‌ها و ظرفیتهای منطقه آزاد انزلی برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی تشریح شد.

امین افقی افزود: مدیران شرکتهای فعال در عرصه‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و بیمه‌ها و بانکهای معتبر داخلی و خارجی فعال در اروپا و آسیا ضمن استقبال از فرصتهای سرمایه‌گذاری منطقه، آمادگی خود را جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اولویت دار منطقه آزاد انزلی و تاسیس شعب و دفا‌تر نمایندگی و فعالیت در منطقه به منظور ارائه خدمات و تسهیلات برای تامین مالی پروژه‌های سرمایه گذاری اعلام کردند.

وی عنوان کرد: مزیت‌ها و ارزشهای خلق شده از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی طی دو سال اخیر، بهبود فضای کسب و کار منطقه، حجم مناسب پروژه‌های زیرساختی و طرحهای توسعه‌ای سازمان و همچنین سرمایه‌گذاریهای در حال انجام بخش خصوصی از مهم‌ترین دلایل علاقه‌مندی برای حضور در این منطقه است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و مزایای قانونی و فعالیت نخستین تالار اختصاصی بورس کالا در منطقه آزاد انزلی، شرکتهای کارگزاری مختلف و فعال در بخش بورس کالای حاضر در نمایشگاه نیز خواستار فعالیت در این منطقه شدند.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه از ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه در جزیره کیش با حضور سازمان منطقه آزاد انزلی و سایر سازمان‌ها و شرکتهای فعال داخلی و خارجی در عرصه‌های سرمایه گذاری و خصوصی سازی، بانک و بیمه و بورس برگزار شده است.

کد خبر : ۳۲۱۲۷۴