خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان

بازنشستگان مراقب سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب باشند

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همزمان با آغاز اعطای وام به بازنشستگان و مستمری‌بگیران، نسبت به سوء استفاده فرصت طلبان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا بر اساس خبر دریافتی، جمیل حق پرست با اشاره به آغاز  عملیات اجرایی  مرحله اول اعطای وامهای دومیلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران، گفت: متقاضیان این وامها باید حضوری به شعب تامین اجتماعی مراجعه کرده و از ارائه مدارک و اطلاعات خود به افراد غریبه و نا آشنا خودداری کنند.

وی افزود: بنابه گزارشهای واصله برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب با سوءاستفاده از موقعیت، در مبادی ورودی شعب تامین اجتماعی  تحت عنوان فراهم کردن وام، اقدام به اخاذی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌کنند لذا شایسته است متقاضیان نسبت به این قبیل موارد هوشیار باشند.

حق پرست خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای جمعیت بازنشستگان و مستمری‌بگیران گیلان که در حال حاضر قریب به صد هزار نفر را دربرمی‌گیرد، سهمیه‌های اعطایی نسبت به این جامعه تعریف شده و کم است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: مرحله اول وامهای بازنشستگان با 40 درصد اعتبار تخصیصی انجام شده و طی ماههای آتی نیز دومین مرحله پرداخت وامها ( 60 درصد باقیمانده ) انجام خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۸۸۲۲