خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام وزیر نیرو؛

عملیات اجرایی فاز دوم تصفیه خانه آب گیلان به روش bot آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۰۲

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از آغازعملیات فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان به روش bot برای نخستین بار در کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، کاظم لطفی در جریان اجرای این مراسم با حضور رئیس قائم مقام وزیر نیرو انجام شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان به روش BOT برای نخستین بار در کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به پروژه های شرکت آبفای گیلان افزود: 16 طرح ملی و ملی استانی در گیلان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان ادامه داد: طرح فاضلاب 11 شهرگیلان با برخورداری 70درصد جمعیت این استان و پنج طرح آبرسانی در حال اجرا است.

وی با توجه به نگاه ویژه دولت به پروژه‌های این شرکت در بودجه 94 تصریح کرد: در سال 93 بودجه شرکت آبفای گیلان 55 میلیارد تومان بوده که در سال 94 به 71 میلیارد تومان افزایش یافت.

لطفی گفت: طبق بودجه مذکور در بخش فاضلاب 35 درصد و در حوزه طرح آب استان 15درصد افزایش  بودجه را شاهد بوده‌ایم.

مدیرعامل آبفای گیلان اذعان کرد: درآمد حاصل از تبصره 3 که مشارکت مردمی است در گیلان بین 40 تا 50 میلیارد تومان خواهد بود و امید است اعتبارات استان به شکلی تقویت شود تا اهداف عالی شرکت محقق شود.

وی افزود: تأمین نیاز آبی 50 سال آتی رشت در طرح فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان پایه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به توافقنامه این پروژه با مبلغ اولیه سرمایه‌گذاری به میزان یک هزار و 680 میلیارد ریال اظهار کرد: مدت قرارداد آن 24 سال بوده و شامل چهار سال ساخت و 20 سال بهره‌برداری توسط سرمایه‌گذار است که شهرهای رشت، انزلی، آستانه اشرفیه، سیاهکل، لاهیجان و لنگرود را زیر پوشش قرار خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز