خبرگزاری کار ایران

مسئول توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان خبر داد:

ثبت افزون بر 34 هزار تماس به سامانه 195 گیلان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۴۹

مسئول توسعه مدیریت و پشتیبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از ثبت 34 هزار و 237 تماس با سامانه 195 در 15 روز تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد حسین هوشنگی ظهر امروز در جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اظهار کرد: سامانه 195 نقطه تماس مردم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی گفت: سامانه مذکور برای پاسخ‌گویی به شهروندان راه‌اندازی شده است.

این مسئول با بیان اینکه در نوروز امسال به 64 شکایت ثبت شده پاسخ داده شده است، تصریح کرد: رسیدگی به 20 درصد از شکایت‌ها در سامانه 195 نهایی شده است.

وی از ثبت 34 هزار و 237 تماس با سامانه 195 در 15 روز تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: 321 شکایت در سامانه پاسخ‌گویی سپاس ثبت شده است.

هوشنگی با اشاره به تماس‌ها و شکایت‌های ثبت شده در سامانه 195 اظهار کرد: سامانه پاسخ‌گویی سپاس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته جایگاه خود را بین مشترکان ارتقا دهد.

وی نتایج ارائه شده توسط سامانه پاسخ‌گویی سپاس را حائز اهمیت ذکر کرد و یادآور شد: نتایج سامانه 195 به منظور ارزیابی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه می‌شود.

مسئول توسعه مدیریت و پشتیبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بیشترین شکایت‌ها را مربوط به کندی سرعت اینترنت واگذار شده توسط اپراتورهای تلفن همراه و ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت و وایمکس عنوان کرد.

به گفته وی، رعایت نکردن کیفیت خدمات مطابق با قرارداد و ارائه نامطلوب خدمات پشتیبانی توسط فروشندگان خدمات اینترنت پر سرعت از مهم‌ترین شکایت تماس گیرندگان به سامانه 195 بوده است.

هوشنگی یادآور شد: مشترکان خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سایت www.195.ir، تماس با تلفن گویای 195، شماره پیامک 600195 و نشانی اینترنتی ICT.GOV.IR@195 شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر خود در مورد خدمات ارائه شده در این حوزه را گزارش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز