خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد؛

تشکیل کانون خیران دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۶۶

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از تشکیل کانون خیران این دانشگاه در راستای حمایت از دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی پیش از ظهر امروز در جریان نخستین جلسه کانون خیران دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ،هدف از برگزارای این نشست را انتقال تجربه ها و نقطه نظرهای سازنده در راستای ارتقای دانشگاه و رسیدن به جایگاه واقعی آن عنوان کرد.

 وی با بیان اینکه اکنون دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مراکز مهم علمی در دنیا به شمار می آید،افزود:این مهم مرهون و مدیون حمایت های مردم و پشتیبانی آنها از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد:اقدام های ارزشمند و خداپسندانه خیران و مشارکت  آنان در دانشگاه ها سبب توسعه علمی آموزش عالی در سطح استان و کشور شده است.

وی با تصریح بر اینکه حمایت از دانشگاه، دانشجویان و اساتید برکات فراوانی را برای حوزه علمی جامعه رقم خواهد زد،تاکید کرد: ظرفیت های علمی بسیاری در گیلان وجود دارد که در سایه حمایت خیران محقق می شود.

 میر امینی، کمک به دانشجویان کم بضاعت را از دیگر اهداف تشکیل کانون خیران دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برشمرد و گفت: مسئولان  دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در صدد آن هستند تا با کاهش هزینه های تحصیلی دانشجویان ،فرصت های طلایی ادامه تحصیل را برای جوانان فراهم کنند.

 وی، سوق دادن سرمایه خیران در جهت توسعه تحصیلات تکمیلی دانشجویان را از جمله بهترین اعمال پسندیده در نزد خداوند تبارک و تعالی دانست.

 این مسئول ازتشکیل کانون خیران در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، ابراز خورسندی کرد و افزود: پیشبرد اهداف آموزش عالی و پشتیبانی از دانشگاه در جهت ترویج ارزش های انسانی و اسلامی از اهداف تشکیل کانون خیران در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان محسوب می شود.

در پایان این جلسه اعضای کانون خیران دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خواستار تنظیم اساسنامه تشکیل این کانون شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز