خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خبر داد:

رشد ۴۱۵ درصدی هزینه‌های عمرانی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۶۷

از ابتدای فروردین، لغایت پایان دی ماه سال ۹۳، مجموع هزینه های صرف شده در پروژه‌های عمرانی منطقه آزاد انزلی، ۴۵۳ میلیارد ریال بوده است.

رضا مسرور، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل این سازمان، در جریان بازدید از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا این سازمان، با اعلام خبر رشد ۴۱۵ درصدی هزینه های عمرانی این منطقه طی دهه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: از ابتدای فروردین لغایت پایان دی ماه سال ۹۳، مجموع هزینه های صرف شده در پروژه های عمرانی منطقه آزاد انزلی، ۴۵۳ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از انزلی، وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال ۹۲ میزان هزینه های عمرانی منطقه، ۸۸ میلیارد ریال بوده افزود: میزان هزینه های صورت گرفته در مقایسه با سال جاری، از توجه سازمان منطقه آزاد انزلی برای تکمیل و فعالسازی پروژه های عمرانی - زیرساختی در محدوده منطقه، خبر می دهد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: در ۱۰ ماه سال جاری نسبت هزینه کرد عمرانی به هزینه های جاری ۸۰ درصد به ۲۰ درصد می باشد، در حالی‌که در مدت مشابه سال گذشته این نسبت ۴۶ درصد هزینه های عمرانی در برابر ۵۴ درصد هزینه های جاری بوده است.

وی با بیان اینکه دست یابی به این موفقیت نشان از تمرکز و هدف گذاری کارشناسی شده این سازمان در هزینه کرد عمده درآمدی خود به سمت اجرای طرح های عمرانی است، افزود: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های مورد نظر کارشناسان برای مقایسه کارکردهای عمرانی در یک مجموعه بررسی سهم هزینه های عمرانی در برابر جاری است؛ که در این سازمان نسبت هزینه کرد عمرانی به هزینه های جاری(هزینه هایی که صرف امور جاری سازمان می گردد) از طریق مدیریت منابع و برنامه ریزی مناسب برای درآمدها از ابتدای سالجاری تاکنون تحقق یافته است.

مسرور پروژه های عمرانی - زیرساختی که این سازمان با انجام مهندسی ارزش و مدیریت صحیح بر هزینه کردهای خود به رشد ۴۱۵ درصدی در هزینه کرد آنها دست یافته، چنین اعلام کرد: موج شکن های شرقی - غربی مجتمع بندری کاسپین، ساختمان اداری، تقاطع غیر همسطح، سالن نمایشگاهی، طرح‌های شنا و اجرای طرح‌های عمران روستایی در محدوده منطقه، از جمله مهم‌ترین پروژه‌های در دست احداثاز سوی این سازمان هستند که با سرعت بیشتر نسبت به سال گذشته در حال تکمیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز