خبرگزاری کار ایران

به همت دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد:

جشنواره شعر شیدائی با حضور ۹۶ شاعر گیلانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۸۸

جشنواره شعر شیدائی با حضور ۹۶ شاعر گیلانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

جشنواره شعر شیدائی با حضور ۹۶ شاعر گیلانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، در مراسم اختتامیه جشنواره شعر شیدایی کنگره شهدای دانشجوی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، قدردانی از زحمات رزمندگان را وظیفه هر فرد دانست و تأکید کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن پسوند اسلامی، حافظ خون شهدا خواهد بود و انشاالله خداوند یاری کند تا در قیامت شرمنده شهدا در روز قیامت نباشیم. ما وظیفه داریم تا قدردان زحمات کسانی باشیم که با آرامشی که آنان برای ما فراهم کردند و بدون هیچ چشمداشتی جنگیدند تا ما و شما امروز بدون دغدغه خاطر و با آرامش زندگی کنیم.

وی ادامه داد: نباید با غرق شدن در دنیای مادی، نسبت به شهدا و خانواده هایشان کوتاهی کنیم چرا که ما آرامش و بودن و قرار گرفتن در این موقعیت را مدیون خون شهدا هستیم و آنان رفتند تا ما بتوانیم در جامعه با آرامش زندگی کنیم و باید ممنون تمام این عزیزان و خانواده های مکرم آنان باشیم.

امیرتیموری، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پیشتاز در توجه به مسائل فرهنگی در استان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی است از همین رو دشمنان در این حوزه بسیار سرمایه گذاری کرده اند. باید تلاش کرد با بهره گیری از متون فرهنگ اسلامی که بر اساس مبانی اسلام ناب محمدی(ص)، قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) است، در زمینه سعادت جامعه صحیح قدم برداریم.

محمد تقی یونسی رستمی، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، در حاشیه این جشنواره، گفت: کنگره شهدای دانشجویی استان گیلان با همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد که جشنواره شعر شیدایی با حضور ۹۶ شاعر و بالغ بر ۲۵۰ اثر، در دو محور دفاع مقدس و آزاد، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در آئین برگزاری اختتامیه جشنواره، ضمن شعرخوانی نفرات برتر، سعید بیابانکی، معاون حوزه هنری کشور نیز که در این مراسم حضور دارد به شعرخوانی نیز می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز