خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت:

جشن‌های دهه فجر، موجب شادی و نشاط جامعه شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۱۵

برگزاری مراسم متنوع در این دهه و استقبال مردمی، حاکی از اهمیت این ایام و افزایش روحیه نشاط و پویایی در سپهر عمومی جامعه دارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت از اجرای ویژه برنامه های شهرداری رشت در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: بر اساس آخرین مصوبات کمیته تزئینات شهری، آذین بندی و تزئین خیابان ها و معابر اصلی شهر از جمله خیابان‌های شریعتی، امام خمینی(ره)، سعدی و تختی با مدیریت سازمان زیبا سازی شهرداری انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، علیرضا حسنی در همین رابطه افزود: مناطق پنج گانه شهرداری رشت نیز مجری آذین بندی میادین و برخی از معابر سطح شهر در محدوده خود بوده اند.

وی همچنین با اشاره به اجرای کارناوال شادی و توزیع کتاب شهروند کوچک در برخی از مدارس سطح شهر عنوان کرد: برگزاری مراسم متنوع در این دهه و استقبال مردمی، حاکی از اهمیت این ایام و افزایش روحیه نشاط و پویایی در سپهر عمومی جامعه دارد.

علیرضا حسنی با اعلام برخی از برنامه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت از قبیل اجرای کارناول شادی در ۵ محله شهر رشت، نقاشی بزرگ خیابانی، مسابقاب رباتیک کشوری و جشنواره «حرکت و برکت»، یادآور شد: در راستای افزایش مشارکت های مردمی نیز روز ۱۶ بهمن جشن بزرگ انقلاب با حضور چهره های ملی در عرصه فرهنگ و هنر در سالن آتش نشانی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در ادامه رهاسازی بالغ بر ۱۵۰۰ بالن آرزو ها، و نور افشانی در شب پیروزی انقلاب و تجهیز جایگاه، سیستم صوتی و آماده سازی خیابان ها جهت راه پیمایی یوم الله بیست و دو بهمن را از دیگر برنامه ها دانست و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی شهروندان و مسئولین همچون همیشه شاهد حضور پرشکوه و حد اکثری مردم در راه پیمایی این روز بزرگ باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز