خبرگزاری کار ایران

شاهکویی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۰۲

برخی افراد که در گذشته دربرابر مفاسد اقتصادی و برخی معضلات سکوت می‌کردند جالب است که هم اکنون نگران مذاکرات هسته‌ای شده‌اند.

استاندار در شورای هماهنگی مبازه با مواد مخدرگفت: با افزایش نشاط در جامعه وافزایش برنامه‌های فرهنگی ازرفتن جوانان به محیطهای پرخطر جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نجفی در ششمین نشست شورای هماهنگی مبازه با مواد مخدر گفت: برای جلوگیری از پیشرفت استفاده از مواد مخدر، علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی، باید در زمینه مسائل فرهنگی گام‌های موثر برداشته شود چراکه خانواده‌هایی بدون داشتن مشکل مالی نیز با تهاجم فرهنگی به دامن اعتیاد افتاده‌اند.

وی بر انجام فعالیت‌های فرهنگی برای مقابله با معضل مواد مخدر در جامعه تاکید کرد و افزود: در بعضی از خانواده‌های مرفه افراد معتاد وجود دارد و این موضوع مربوط به تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه روش وسبک زندگی صحیح باید بیشتر در میان خانواده‌ها آموزش داده شود، گفت: با تولید و ساخت برنامه‌های فرهنگی و مفرح نشاط اجتماعی را در جامعه افزایش دهیم وازرفتن جوانان به محیطهای پرخطر جلوگیری کنیم.

نجفی همچنین دهه فجر را فرصت مناسبی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه خواند و بیان کرد: این فضای سرزندگی و نشاط را پس از دهه فجر نیز حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و رسانه‌ها نقش موثری در پیشگیری از معضل اعتیاد در جامعه دارند، گفت: تلاش بیشتر صدا و سیما به عنوان رسانه تاثیرگذار در زمینه تولید فیلم و سریال و انیمیشن‌های آموزنده و استفاده از کمک خیران می‌تواند نقش بزرگی در موفقیت‌های بیشتر در جهت مهار پدیده خانمانسوز اعتیاد داشته باشد.

استاندار گیلان در ادامه به نگرانی برخی از افراد در مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: برخی افراد که در گذشته در برابر مفاسد اقتصادی و برخی معضلات سکوت می‌کردند جالب است که هم اکنون نگران مذاکرات هسته‌ای شده‌اند.

نجفی با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان ایرانی ریز موضوع‌ها را زیر نظر مقام معظم رهبری و شورای امنیت ملی انجام می‌دهند، تاکید کرد: مذاکره‌کنندگان با تدبیر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و همچنین حرکت خوب وزارت امور خارجه مذاکرات را دنبال می‌کنند.

در پایان این نشست محمدحسین شاهکویی با حفظ تصدی معاون فرماندار بندر انزلی با پیشنهاد استاندار گیلان و حکم وزیر کشور به عنوان دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان معرفی شد و از تلاش‌های علی‌اکبر پوراوزان قدردانی به عمل آمد.

علی‌اکبر پراوزان، تصدی مدیرکلی سیاسی و انتخابات استانداری گیلان را به عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز