خبرگزاری کار ایران

ملاقات مردمی فرماندار و مدیران ادارات آستارا در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۱۰

در سومین روز از دهه مبارک فجر و فرماندار آستارا، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری از نزدیک پای صحبت‌های مردم این شهرستان نشسته و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان را صادر کردند.

در سومین روز از دهه مبارک فجر و در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرماندار آستارا و

مسئولین ادارات و نهادهای دولتی با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری از نزدیک پای صحبت‌های مردم اینشهرستان نشسته و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، سیروس شفقی، در حاشیه این دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان گفت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و نزد خدا ارزش و اهمیت والا دارد.

وی به سفارشات حضرت امام راحل در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بارها مسئولان را به خدمت صادقانه به مردم دعوت کرده‌اند و ما مسئولین در هر جایگاه و مقامی بایدخدمتگزار و خادم ملتی باشیم که برای پیروزی انقلاب و تداوم آن خون عزیزترین‌های خود را تقدیم کردند.

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه اصل وجودی حکومت اسلامی برای حل مشکلات مردم است، اظهار کرد: مسئولین باید با خوشرویی و سعه صدر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و با تمام توان به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: مسئولان ادارات و نهادها باید با تمام توان در خدمت مردم باشند و در رسیدگی و حل مشکلات مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

شفقی گفت: مسئولان بدانند که باید خادم مردم و در خدمت آنان باشند تا مردم تحولات نظام پس از انقلاب را لمس کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز