خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد:

افتتاح ۷۴ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۴۹۰ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۱۰

۵ طرح خدماتی و اشتغال‌زایی در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد و صد میلیون ریال مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.

فرماندار آستانه اشرفیه در شورای ادارای این شهرستان در جمع مدیران گفت: ایام دهه فجر فرصتی برای بازنگری پیشرفت‌ها و عملکرد مسئولین درطول سال‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستانه اشرفیه، حسن اسماعیلیان افزود: لازمه تآمین نیازهای انسانی توجه علوم اجتماعی است.

وی افزود: ما مدیران باید با ایجاد همدلی و همکاری، آنچه را نظام به مردم وعده داده براساس شریعت و قرآن محقق ساخته و جرأت ریسک پذیری را نیز داشته باشیم.

فرماندار آستانه اشرفیه بیان داشت: کاستی ها را باید بپوشانده و انتظارات متقابل مردم به آن چیزی که دولت سیاست گذاری کرده را در راستای احترام به قوانین، حتی اگر به نفع ما نباشد بپذیریم.

نماینده عالی دولت در آستانه اظهار داشت: خدمت بی منت وظیفه همه مدیران است، اما در جای خود تقدیر ازمدیران خدمتگزار که با بکارگیری تمام ظرفیتها خدمت رسانی میکند نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی دراین راستا از زحمات علی شفیعی شهردار شهرستان آستانه اشرفیه و اعضای شورای شهر به دلیل پیشرفت درطرح عمرانی حرم مطهر که به لحاظ اقتصادی و اجتماعی تاثیر بسزایی برای شهرستان دارد قدردانی کرد.

اسماعیلیان گفت: در دهه فجر تعداد ۷۴ پروژه با مجموع اعتبار ۴۹۰ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: ۵ طرح خدماتی و اشتغال زایی در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد و صد میلیون ریال مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز