خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت:

تامین آب آشامیدنی روستای دو هزار نفری پاچکنار نیازمند ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۷۵

راه اصلی سنگر به سیاهکل با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در مجموع نیازمند اختصاص بودجه قابل توجهی بوده تا به بهره برداری برسد که در صورت تحقق آن مسیر سنگر به سیاهکل بسیار کوتاه می شود.

فرماندار شهرستان رشت گفت: برای لایروبی دو کیلومتر مربع از رودخانه پیربازار تا پل این منطقه به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا در مواقع بارندگی اهالی پیربازار دچار مشکل نشوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ازرشت، سید عیسی مهدوی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی بخش های شهرستان رشت که با حضور کیوان محمدی، مشاور عالی استاندار گیلان و مسئولان شهرستانی برگزار شد افزود: برای جلوگیری از آبگرفتگی ها به هنگام بارش باران لایروبی رودخانه پیربازار و گابیون بندی این محدوده که پنج هزار و۵۷۶ نفر را در خود جای داده ضرورتی اساسی است.
وی با بیان اینکه برای بهسازی و آسفالت راه اصلی پیربازار به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز بوده، اظهار داشت: تامین آب آشامیدنی روستای هزار و ۹۳۰ نفری پاچکنار در گروی اختصاص ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار است.
فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه اصلی روستای نمونه گردشگری سقالکسار که محل زندگی ۷۱۶ نفر است با تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان محقق خواهد شد.
مهدوی با اشاره به اینکه شبکه برق پس ویشه ۶۱۰ نفری نیز با تزریق ۳۰۰ میلیون تومان اجرا می شود، گفت: راه اصلی سنگر به سیاهکل با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در مجموع نیازمند اختصاص بودجه قابل توجهی بوده تا به بهره برداری برسد که در صورت تحقق آن مسیر سنگر به سیاهکل بسیار کوتاه می شود.
وی پیشرفت فیزیکی ایستگاه آتش نشانی خشکبیجار که در حال احداثبوده را ۶۰ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: منبع آب ۱۵ هزار لیتری خمام نیز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اختصاص چهار میلیارد تومان اعتبار پایان می یابد.
گفتنی است که بازدید از پل توچی چای پای بست، پارک ۴۰۰ هکتاری منطقه پنج شهرداری رشت، سایت مجتمع دانشگاه علوم پزشکی، پل خمام رود، کمربندی شهر سنگر، چمن مصنوعی شهرداری لشت نشا، پل اشملک، میدان ولیعصر خمام و غیره از مهمترین پروژه های عمرانی بخش های تابعه شهرستان رشت بوده که با حضور مشاور عالی استاندار گیلان بازدید شد تا نسبت به رفع موانع آن اقدام های مربوطه صورت گیرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز