خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

مسئولیت پذیری اجتماعی با کمک رسانه ارتقاء می‌ابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۸۰

باید جلوگیری از شکست تبلیغاتی باید به نکات مهمی توجه شود و باید باز خوردهایی که در تبلیغات است مورد توجه باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان در سومین پنل تخصصی راهکارهای توسعه مشارکت‌های همگانی با موضوع رسانه و مشارکت‌های همگانی که به همت واحد آموزش و پژوهش کمیته امداد استان و با حضورقائم مقام صدا وسیمای گیلان، جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه، دانشجویان مقطع کار‌شناسی ارشد و دکترا، پژوهشگران و مسئولین استانی در سالن المپیک رشت برگزار شد، گفت: رسانه‌ها بازتاب دهنده مشارکت‌های مردم در مناسبت‌های مختلف هستند و باید با کمک رسانه به مسئولیت پذیری اجتماعی ارتقاء بخشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین علی محمدی با قدردانی از اصحاب رسانه و صدا و سیما به جهت همراهی با برنامه‌های این نهاد افزود: رسانه‌ها می‌توانند در جریان کاهش فقر و تبیین جایگاه مشارکت‌های همگانی در کاهش این پدیده اجتماعی، کمک شایانی را به کمیته امداد کنند.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه امروز ادبیات رسانه‌ای تغییر کرده و واژه‌های جدیدی وارد ادبیات رسانه‌ها شده است، اظهار داشت: در چند سال اخیر واژه ژئو مدیا اضافه شده که به معنای جغرافیای رسانه‌ای بر محور تولید محتوا است.

ظهیری با بیان اینکه اندازه و برد موج برنامه‌ها جغرافیای ما است، افزود: برندهایی بر روی بیلبرد‌ها و تابلوهای شهر در حوزه اقتصادی می‌بینید که امروز برای افراد جامعه باور شده‌اند و افکار عمومی را از لحاظ بر‌تر بودن کیفیت در دست دارند.

وی گفت: امروز دیگر نیازی به هزینه کردن کلان کشور‌ها نیست و با رسانه و امپراطوری افکار عمومی شرکت‌ها به اهداف خود می‌رسند.

ظهیری با تاکید بر اینکه رسانه‌ای موفق است که بهتر سخن بگوید، خاطرنشان کرد: در زمان نبی‌اکرم در جنگ احد مشرکین با خود بت‌هایی آورده بودند و شروع به شعار دادن کردند در اینجا نبی مکرم اسلام می‌توانست دستور تیراندازی و مقابله بدهد اما پاسخ آن‌ها را با شعاری جامع داد.

وی با تاکید بر اینکه اگر تداوم نباشد اثر موج ایجاد شده از بین می‌رود، تصریح کرد: باید جلوگیری از شکست تبلیغاتی باید به نکات مهمی توجه شود و باید باز خوردهایی که در تبلیغات است مورد توجه باشد.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: برای نافذ بودن پیام باید شناخت مخاطب و ایجاد ارتباط با آن مورد توجه باشد و باید قالب‌های متنوعی ایجاد تا مخاطب خود را جذب کنیم و رسانه‌ای نافذ است که قالب‌های متنوع در آن قابل اجرا باشد و ایجاد برنامه در قالب مستند و نمایش برای ایجاد فرهنگ‌سازی مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز