خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

افتتاح ۳۰ پروژه عام المنفعه این شهرستان در دهه فجر

کد خبر : ۲۴۵۵۰۶

این تعداد پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حال بهره‌برداری است.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی شفت با حضور وزیر بهداشت دهه فجر امسال افتتاح میشود.

به گزارشخبرنگارایلنااز شفت، یونس محمودی در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاعرسانی ستاد دهه فجر گیلان اظهار کرد: خبرنگاران مهمترین و تاثیرگذارترین افراد در عرصه فرهنگی هستند.

فرماندار شفت با بیان اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۰ پروژه عامالمنفعه و عمرانی این شهرستان افتتاح میشود، گفت: این تعداد پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهرهبرداری میرسد.

وی از کلنگزنی احداثسد لاسک در دهه فجر امسال خبر داد وتصریح کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام رضا(ع) شفت با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهرهبرداری میرسد.

فرماندار شفت بیان داشت: در کنار پروژههای عمرانی برنامههای فرهنگی و اجتماعی نیز با هدف آگاهیبخشی و تقویت نگرش اسلامی در شهرستان شفت اجرا میشود.

محمودی افتتاح گازرسانی به ۶ روستا را از دیگر پروژههای دهه فجر عنوان کرد و تاکیید کرد: برای اجرای شدن این پروژهها مبلغ ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی برگزاری یادوارههای شهدا و همایش انقلاب اسلامی در شهرستان شفت را از دیگر برنامهها برشمرد و افزود: همایش سبک زندگی اسلامی دهه فجر در این شهرستان برگزار میشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز