خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اسالم خبر داد:

۷۰ درصد معابر شهر اسالم خاکی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۰۱

اسالم شهری نوپا و تازه تاسیس است و مشکلات زیادی دارد که از جمله آن، آب شرب منطقه است.


رئیس شورای اسلامی شهر اسالم گفت: بیش از ۷۰ درصد کوچه‌ها و خیابان‌های شهر اسالم خاکی است و آسفالت آن‌ها نیاز به اعتبار ویژه‌ دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، یوسف عبدلی با اشاره به اینکه اسالم یکی از بزرگ‌ترین شهرهای این شهرستان است، اظهار داشت: اسالم بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰ نفر جمعیت دارد.

وی بزرگ‌ترین پروژه شهر اسالم را آسفالت بلوار سه‌راه خلخال و جمع‌آوری زباله از مبدأ عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این پروژه‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی با کمبود بودجه مواجه شدیم که از مسئولان شهرستانی و استانی می‌خواهیم و امیدواریم به ما کمک کنند تا بتوانیم در مدت باقی مانده عمر شورا یک کارنامه موفقی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسالم گفت: اسالم شهری نوپا و تازه تاسیس است و مشکلات زیادی دارد که از جمله آن آب شرب منطقه است.

وی ترکیدگی لوله‌های پوسیده و فرسوده را از مشکلات آب شرب اسالم عنوان کرد و افزود: به اعتبار خاصی برای حل معضل آب نیاز داریم که از مسئولان آب شهرستان و استان خواستار برطرف شدن این مشکل اساسی و حاد هستم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسالم از مسئولان شهرستانی و استانی خواست تا در سال ۹۴ اعتبار خاصی برای شهر اسالم در نظر بگیرند و یادآور شد: باید بتوانیم بر مشکلات شهر فائق آییم و پروژه‌های توسعه‌ای را به اتمام برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز