خبرگزاری کار ایران

نماینده فومن و شفت:

باید از هرگونه سرمایه‌گذاری حمایت کامل کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۲۵

برای اینکه بتوانیم معضل اشتغال را برطرف کنیم نیاز است در قوانین عادی کشور در حوزه سرمایه گذاری تجدیدنظر کنیم که این امر به نفع کشور و مردم است.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از گذشت ۳۰ سال هنوز مشخص نشده که سرمایه گذاری ارزش است یا ضد ارزش، افزود: در شرایط فعلی کشور ما باید از هرگونه سرمایه گذاری حمایت کامل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، ناصر عاشوری در مراسم افتتاح کارخانه MDF فومنات که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد، با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور ما باید از هرگونه سرمایه گذار حمایت کامل کنیم، اظهار کرد: مشکل تورم، رکود و اشتغال از مهمترین مسائلی است که دولت، مجلس، مردم و اقشار مختلف با آن مواجه هستند.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم معضل اشتغال را برطرف کنیم نیاز است در قوانین عادی کشور در حوزه سرمایه گذاری تجدیدنظر کنیم که این امر به نفع کشور و مردم است.

عاشوری با اشاره به اینکه پس از گذشت ۳۰ سال هنوز مشخص نشده که سرمایه‌گذاری ارزش است یا ضد ارزش، افزود: در شرایط فعلی کشور ما باید از هرگونه سرمایه گذاری حمایت کامل کنیم و همچنین واحدهای فرسوده و نیمه تعطیل دولتی را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا شاهد ارزش افزوده باشیم.

در ادامه این مراسم مشمولی مدیرعامل کارخانه MDF فومنات اظهار کرد: کلنگ احداثاین کارخانه در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار زده شد و در سال ۸۲ با ظرفیت ۶۰ هزار مترمربع و اشتغال زایی ۸۵ نفر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: طرح توسعه MDF فومنات پارکت، دیوارکوب و … در نظر گرفته شده است که اجرای کامل طرح توسعه میتواند جمعیت ۳۳۰ نفری شاغل در این کارخانه را به ۷۰۰ نفر برساند.

مشمولی خاطرنشان کرد: ظرف مدت ۱۸ ماه آینده پروژه جدید نئوپان را در فازهای مختلف به بهره برداری خواهیم رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز