خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرمندان تجسمی گیلان؛

جشنواره «احترام باران» در شفت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۱۸

مقام شامخ حضرت رسول(ص) به قدری وسیع است که اقدام توهین آمیز مجله فرانسوی و امثال آن خدشه ای به این مقام وارد نخواهد کرد و احترام باران، تنها جشنواره ای برای واگویه های هنری هنرمندان استان است.

جشنواره «احترام باران» به پاس شأن شامخ پیامبر اکرم(ص) برای حضور هنرمندان تجسمی استان گیلان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت طرح ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شفت، سید امیر مصباح، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با بیان اینمطلب افزود: هنر زبان گویا و مانایی است و به همین روی از هنرمندان تجسمی استان در سه رشته خوشنویسی، نقاشی و قطعه ادبی خواسته شده ارادت خویش به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام را با زبان هنر بنگارند.

وی اظهار کرد: مقام شامخ حضرت رسول(ص) به قدری وسیع است که اقدام توهین آمیز مجله فرانسوی و امثال آن خدشه‌ای به این مقام وارد نخواهد کرد و احترام باران، تنها جشنواره‌ای برای واگویه‌های هنری هنرمندان استان است.

مصباح تصریح کرد: هنرمندان در رشته‌های یادشده می‌توانند آثار خویش را تا نهم بهمن ماه به دبیرخانه این جشنواره به آدرس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت ارسال کنند.

این مسئول یادآور شد: برای شش نفر برگزیده این جشنواره جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره «احترام باران» با همکاری سپاه پاسداران، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکریو نوجوانان شفت برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز