خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان خبر داد:

سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خواسته لاهیجانی هاست

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۰۳

مردم این شهر به لحاظ سابقه فرهنگی انتظار بیشتری نسبت به شهر خود دارند و این امر به دلیل همراهی مداوم مردم با شوراست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: سرمایهگذاری در بخش گردشگری و مبلمان شهری جدید مناسب با شهرداریهای روز دنیا جزو خواستهها و انتظارات مردم لاهیجان از اعضای شوراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لاهیجان، جواد نجارتمیزکار در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر در سالن آمفیتئاتر دانشگاه سمای لاهیجان گفت: انتخاب شهرداران طبق قانون وظیفه منتخبان مردم است.

وی با بیان اینکه با توجه به عملکرد سال گذشته شورای اسلامی دور چهارم شهر لاهیجان تصمیم بر تغییراتی در مدیریت این شهر گرفته شد، افزود: پس از استعفای رضا کحالی شهردار سابق لاهیجان از بین کاندیداها سعید آگشته با توجه به تخصص، سابقه، تعهد، روابط عمومی بالا و تعامل با مردم و منتخبان مردم برای شهردار شدن انتخاب شد.

وی انتظار مردم لاهیجان را در بخشسرمایهگذاری و گردشگری و مبلمان شهری جدید مناسب با شهرداریهای روز دنیا عنوان کرد و گفت: با تغییر مدیریت در تلاش هستیم به انتظارات مردم پاسخ دهیم.

وی با قدردانی از تلاشهای رضای کحالی شهردار سابق لاهیجان خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم شهر لاهیجان قصد داشتیم اخلاقمدارانه از تلاشهای کحالی قدردانی کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان بیان داشت: مردم این شهر به لحاظ سابقه فرهنگی انتظار بیشتری نسبت به شهر خود دارند و این امر به دلیل همراهی مداوم مردم با شوراست.

نجارتمیزکار، لاهیجان را شهری مذهبی خواند و تصریح کرد: لاهیجان دارای۶۵۰شهید والامقام، بیش از یکهزار و ۶۰۰ آزاده و جانباز است و ما با در نظر گرفتن معنویات این شهر که معرف شهر اسلامی است میخواهیم شهری نمونه را در کشور رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز