خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی گیلان خبر داد؛

شوراهای کشور ۲۴۰۰ شهردار انتخاب کردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۹۱

توسط شوراهای اسلامی کشور برای طرح‌های عمرانی، ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب و اجرا شده است.

رئیس شورای اسلامی گیلان گفت: شوراهای اسلامی کشور، ۲ هزار و ۴۰۰ شهردار انتخاب کردند بدون اینکه بار مالی برای دولت و وزارت کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنااز لاهیجان، حسینعلی خدایگانی در مراسم تودیع و معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: هجمهای در استان گیلان علیه شوراها آغاز شده که تأمل برانگیز است.

وی با بیان اینکه شوراها در کشور ۲ هزار و ۴۰۰ شهردار را انتخاب کردند، افزود: این انتخابها بدون اینکه بار مالی برای دولت و وزارت کشور داشته باشد، انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: توسط شوراهای اسلامی کشور برای طرحهای عمرانی، ۱۵ هزار میلیاردتومان اعتبارمصوب و اجرا شده است.

خدایگانی مردم را بهترین همراهان شورای شهر دانست و ادامه داد: در گیلان تنها دو شهردار عزل شده است و از آنجا که شورای شهر لاهیجان با شهردار قبلی سازگاری نداشت نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کرد.

وی شوراها را به عنوان پارلمان شهری معرفی کرد و یادآور شد: شوراها با توجه به خشکسالی بودجه در سالهای گذشته فعالیتهای ارزشمندی را اجرا و در کشور تحولایجاد کردند.

رئیس شورای اسلامیشهر لاهیجان نیز در این مراسم افزود: اعضای شورای شهر در کمتر از زمان ممکن تلاش کردند با جلسات فشرده برای ارائه خدمت بهتر به مردم این شهر از فردی با سوابق و تحصیلات تخصصی در لاهیجان بهره بگیرند.

ابراهیم مهربان تصریح کرد: با توجه به شرایط لاهیجان و گردشگرپذیر بودن آن انتظار میرود شهردار جدید لاهیجان در آستانه سال نو از تجارب تخصصی خود برای برطرف شدن مشکلات این شهر تلاش مضاعفی داشته باشد.

سعید آگشته شهردار جدید لاهیجان متولد تهران و دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد شهرسازی است و در پرونده کاری خود ریاست هیئت فوتبال قزوین، مدیرعاملی شرکت مشترک شهرداریهای کشور و شهرداری در شهرهای الوند و البرز را نیز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز